Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Λίγο πριν το τέλος....(the end of an era)



Είμαι πολύ κοντά....σε αυτό που αποκαλούμε τέλος μιας εποχής. Κι όμως, τώρα, λίγο πριν από το τέλος μια καινούρια αρχή έχει ήδη αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της! Μια αρχή γεμάτη ελπίδες αισιοδοξία και χαρά! Για να φτάσεις όμως εκεί πρέπει να περάσεις τις σκοπέλους του τέλους.... the end of an era, the beggining of a new one....






Το blog θα παραμείνει κλειστό λόγω ανωτέρας βίας!


Πολύ πιο σύντομα απ' ότι μου φαίνεται τώρα θα επιστρέψω....


Farwell και καλά κουράγια!
Υ.Γ. Το τραγουδάκι ήρθε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή πιστεύω! (Ένα ευχαριστώ στον έφηβο που μου έμαθε τα κατατόπια και κατάφερα να βάλω κι εγώ μουσικούλα στο blog μου!)

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καμάρι μου σου εύχομαι τα καλύτερα για την νέα εποχή στη ζωή σου ..μακάρι όλα να έρθουν όπως τα έχεις ονειρευτεί.

Καλή επιτυχία και θα περιμένουμε να μάθουμε τα νέα σου.

Σπύρος είπε...

Eύχομαι ότι καλύτερο φίλε μου...πάντα με υγεια και επιτυχίες και πολύ σύντομα κοντά μας..

end of en era = Μου θύμησε Nightwish

Sigmataf είπε...

Ρε..........

άσε τις μαλακίες και έλα να γουστάρουμε......


Έχει φάση εδώ έξω.

Γάμα το μέσα.

Όσο μένουμε μέσα και σκεφτόμαστε,
μαλακίες σκεφτόμαστε.


ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!


ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

marilia είπε...

Μικρέ μου, όλα καλά να πάνε! Καλή επιτυχία και με το καλό να προλάβεις τα όνειρά σου! :)

Φιλιά πολλά και όοοοοολη μου τη θετική ενέργεια! Θα σε σκεφτόμαστε όλοι, μπόμπιρα! :) Καλή δύναμη!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία σε ότι κάνεις! Ελπίζουμε να γυρίσεις σύντομα

Ηλιας....Just me! είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για την υποστίριξη που μου δίνετε! Τι άλλο μπορεί να επιζητά ένας άνθρωπος από τη ζωή του; Να αισθάνεται σιγουριά και ότι κάποιον θα βρει να ακουμπήσει, να πει τους προβληματισμούς του, όλα όσα τον εκφράζουν ως άνθρωπο... Έχω καταφέρει να βρω αυτούς τους πολύτιμους ανθρώπους και στην πραγματική μου ζωή αλλά και στην δικτυακή! Αυτοί οι πολίτιμοι άνθρωποι είστε όλοι εσείς! Όταν λέω ότι το blog θα παραμείνει κλειστό, εννοώ ότι δεν θα δημοσιεύσω άλλα posts (έτσι τουλάχιστον πιστεύω με τα τωρινά δείγματα...) Και ότι δεν θα μπορώ να παρακολουθήσω τα δικά σας blogs και πιστεύω πως το καταλαβαίνετε! Όταν θα τελειώσω με τον Καιάδα των εξετάσεων (πως φαίνεται ότι διαβάζω έκθεση ε; :D) Θα επιστρέψω Και θα αποζημιώσω και την Μαριλού μας με ένα άκρως ξεκαρδιστικό post! (Δεν ξεχνάω αυτά που χρωστάω! :P) Αυτή είναι η ανωτέρα βία και μόνο! Τώρα πρέπει να φύγω πάω στη μητρόπολη να παρακολουθήσω την λειτουργία που γίνεται για εμάς! (Πολύ περίεργο αλλά αυτή τη στιγμή γίνομαι πρωταγωνιστής σε ένα έργο το οποίο δεν ζήτησα να είμαι μέλος, απλώς προέκυψε! Ή έχω κι εγώ μερίδιο ευθύνης!) Θα επιστρέψω το Σάββατο με νεώτερα από το Δυτικόν μέτωπον!

aisthisis είπε...

Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία και να ξέρεις ότι θα περιμένουμε νέα σου. Ασχολήσου τώρα με αυτά που έχουν προτεραιότητα κι έχουμε καιρό εμείς να τα λέμε.

candy's τετραδιάκι είπε...

Αδερφακι καλο διαβασματακι!
Μη μπαινεις καθολου,δεν χρειαζεται!
Θα εχεις ολο τον καιρο μπροστα σου μετα!

Φιλια σε σκεφτομαι παντα!

the bastard; unshaved. είπε...

Τέλος μιας εποχής και η αρχή της επόμενης..
Κύκλος είναι και γυρίζει :)
Καλή αρχή φιλαράκο.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλή σου τύχη σε ό,τι κι' αν κάνεις!!!!

Γλαρένιες αγκαλιές

Ηλιας....Just me! είπε...

Τέλος μιας εποχής! Αναμονή για την καιούρια! Αυτή τη στιγή βρίσκομαι στο μεταίχμιο! Και προς το παρόν όλα πηγαίνουν πολύ καλά! Σήμερα έγραψα έκθεση και μπορώ να πω ότι έγραψα την βαθμολογία που περίμενα! (Δεν έπεσε στοχαστικο....:( ) Δεν πειράζει όμως , μια χαρά τα πήγα και στο άρθρο! Περιμενω τα αποτελέσματα των κριτών μου! μήπως να τους έγραφα και την διεύθυνση των blog μου; :D

marilia είπε...

Εύγε, νέε μου! Είδες; Δε σε είπα μικρό... :Ρ:Ρ:Ρ

Καλή συνέχεια!!! Μμμμμαααααατς!

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλού μου έχω την εντύπωση ότι όσο και αν περάσουν τα χρόνια, όσο και αν μεγαλώσουμε, εγω για εσάς θα παραμείνω ο μικρός, είτε έφηβος, είτε νέος, είτε άνδρας.... Πάντα ο μικρός... Είναι ας πούμε "το στίγμα μου"!

marilia είπε...

Ωραίο στίγμα είναι αυτό, βρε! Κι εμένα η δικιά μου e-παρέα ακόμα μωρό με λέει κι ας έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που e-γνωριστήκαμε. Αλλά... χεχε... μεταξύ μας... πολύ μ' αρέσει! χι! Βέβαια τα κουκλάκια που μου κάνουν δώρο είναι πολύ γλυκά και χαριτωμένα. Τις πιπίλες, όμως, και τις κουδουνίστρες, τι να τις κάνω;;;;

Μικρέ, καλή συνέχεια! Ε, ρε τι μας κάνεις! Ζω τις Πανελλαδικές τρίτη φορά! :):):):):) Μμμμμμμμμμμμααααααατς!

iLiAs είπε...

Συνονόματε καλή αρχή στη νέα εποχή!
Ν' αφήσεις εποχή!

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλία@

Ζεις τις πανελλαδικές τρίτη φορα; Εγώ πρώτη φορά και για να είμαι ειλικρινής εχθές περισσότερο άγχος είχε η μητέρα μου παρά εγώ! :D Ελπίζω να συνεχίσει έτσι όλο αυτό (και η τόση πολλή σιγουριά μου να μην με απογοητεύσει!)

iLias@

Σ' ευχαριστώ πολύ Λιάκο! (Ελπίζω να μην σε πειράζει το υποκοριστικό, όταν το λένε σε εμένα μου αρέσει, γι αυτό στο λεω κι εγώ!) Τώρα να αφήσω εποχή, δύσκολο αλλά θα προσπαθήσω! :D

Αγγελική Στ. είπε...

Ωραίες οι νέες εποχές!! Να είσαι καλά, να τα πας καλά και μετά να ξεσαλώσεις!! :-)

Gwgw είπε...

Καλή τύχη αλλά γύρνα ξανά...