Δευτέρα 7 Μαΐου 2007

Η παραλλαγή του blogo-παίχνιδου!

Πιο κάτω σας παραθέτω τις απαντήσεις μου στο καινούριο παιχνίδι της blogoσφαιρας! Μαριλία ελπίζω να σε κάνω να γελάσεις αρκετά! (Αν και δεν οτ νομίζω) Εγώ΄πάντως έκανα φιλότιμες προσπάθειες!



1Η απόλυτη ευτυχία για εσάς

Να βιώσω την ελευθερία σε όλες τις μορφές της!


2 Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί

Το ξυπνητήρι το οποίο έχει φάει άπειρα σουτ, οπότε πλέον βάζω το στερεοφωνικό για να είμαι σίγουρος ότι θα ξυπνήσω! (Αλλά πολύ θα ήθελα ο λόγος που θα ξυπναγα να ήταν δυο τρεις, μη σου πω και τέσσερεις αιθέριες παρουσίες για να μου ετοιμάσουν και να μου "φτιάξουν" το πρωινό!)

3 Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια

Η τελευταία φορά που συναντηθήκαμε όλη η τρελοπαρέα μαζί και οι απίστευτες εμμμμ.... που κάναμε! (Μήπως έχετε ακουστά τις μαλαστούπες;)

4 Το βασικό γνώρισμα του εαυτού σας

Η ομορφιά μου η εξυπνάδα και πάνω απ όλα η μετριοφροσύνη μου! Για τυχόν απορίες just ask! (Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ αυθόρμητος με ανθρώπους που γνωρίζω καλά!)

5 Το βασικό σας ελάττωμα

Ότι πάντα βάζω κάτι σε πρόγραμμα μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας αλλά ποτέ δεν το ακολουθώ! (τουλάχιστον κατά γράμμα!) Επίσης θα μπορούσες να με χαρακτηρίσεις και σπάταλο! (όταν έχω! Τι να κάνω είμαι καπιτάλα του κερατά! :D)

6 Σε ποια λάθη δείχνετε μεγαλύτερη επιείκεια

Στα δικά μου; (Όχι βασικά έχω την τάση να συγχωρώ τα λάθη των άλλων και ποτέ τα δικά μου... αλλά μέσα από τ λάθη δεν μαθαίνεις εν τέλει;)

7 Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε;


Don Juan (χωρίς σχόλια!)

8 Το αγαπημένο σας ταξίδι

Στο άπειρο, κι ακόμα παραπέρα! (Οποιοδήποτε ταξίδι είναι καλοδεχούμενο, καλή παρέα να υπάρχει...)

9 Αγαπημένοι σας συγγραφείς

Οι καταραμένοι ποιητές! Ξέρεις κωλόγρια, Ζωή και δεν συμμαζεύεται! (Είναι αρκετοί αυτοί που μου αρέσουν οπότε είναι άσκοπο να σας γράψω τους αγαπημένους μου! Από τον καθένα θα πάρεις και από κάτι!)

10 Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άνδρα

Να ξέρει να δείχνει ότι είναι άντρας με τις πράξεις του και όχι με ψευτοαπειλές και ψευτομαγκιές και να μην έχει καμία σχέση με αυτούς που περιγράφει ο "Kοκκινόπουλος!" (Μιλάμε για την Candy!)

11...και σε μια γυναίκα

Να γνωρίζει ότι είναι θηλυκό και να το δείχνει! Με τρελαίνουν αυτού του είδους οι γυναίκες!

12 Αγαπημένος σας συνθέτης

Δεν ξέρω πως τον λένε αλλά υποπτευόμαστε πως είναι ο Kαρβέλας! Γιατί το je 't aime βγάζει τραγούδια ποιότητας! Έεεεεεεεεεεεξω απ τα δόντια! (Οτιδήποτε έχει να κάνει με ορχηστρικά και όλα τα εις άκης (Θοδωράκης Χατζιδάκις, Σπανουδάκης και πολλοί άλλοι!)

13 Το τραγούδι που σιγοτραγουδάτε στο ντους

Πειράζει που είμαι και μεγάλη φίρμα πειράζει? Όοοοοοχι δεν πειράζει! Οποιοδήποτε αρκεί να έχω κέφια!

14 ΤΟ βιβλίο που σας σημάδεψε


Το cama sutra και μου άρεσε τόσο πολύ που έβγαλα και λυσσάρι! :D (Το κάθε βιβλίο έχει το δικό του τρόπο να σε σημαδέψει... Αλλά αυτό που θα έλεγα ότι με στιγμάτισε αρκετά είναι το 100 χρόνια μοναξιά, ειδικά οι τελευταίες σελίδες άξιζαν πραγματικά το Nobel)

15 Η ταινία που σας σημάδεψε;

Οι νύχτες της china blue! (που την θυμήθηκα αυτή;) Amelie melie! Φοβερές ιδέες για να γίνεις θυσία για τους άλλους και ανακαλύψεις τον έρωτα της ζωής σου μέσα από ένα παραμύθι! (Για εσάς κορίτσια ειδικότερα, και εάν τον ψάχνετε ακόμα τον ιππότη εδώ είμαι εγώ! :D)

16 Ο αγαπημένος σας ζωγράφος

Θα ήταν πολύ κλασσικό να πω ο El Greco ο Πικάσο ο Μιχαήλ Άγγελος αλλά προτιμώ τις απίστευτες ζωγραφιές από τα ξαδερφάκια μου! (Και μην ξεχνάμε τον Bob Ross για να μην νοιώθουν τα δεντράκια "μοναξιά" Θεός συγχωρέστον...)

17 Το αγαπημένο σας χρώμα

Το πορφυρό που ταιριάζει στην βασιλική μου καταγωγή! (Δεν σας το είπα είμαι απόγονος του Ναπολέοντα!) Το μπλε Σε όλες του τις; αποχρώσεις!

18 Ποια θεωρείτε την μεγαλύτερη επιτυχία σας

Την επιβίωση μου! (Οι επιτυχίες τώρα έρχονται!)

19 Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο

Δεν μετανιώνω, που αγάπησα εσένα μόνο, δεν μετανιώνω που μόνο εσένα αγαπώ! Μετανιώνεις για πολλά πράγματα στη ζωή σου, το θέμα είναι να μην κολλάς σε αυτά, να μπορείς να συνεχίσεις! Αυτό κάνω κι εγώ! Keep walking!

20 Το αγαπημένο σας ποτό

Η σουμάδα! Και η πορτοκαλάδα η mple! [Mojito! (Και η vodka η north είναι καλή! Για να μην μιλήσω για την Jose Cuervo Κίτρινη! Depends on the mood!)]

21 Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ όλα

Τις σκουληκαντέρες! (Την αδικία!!!! ίσως αυτό ηνία που συγχωρώ και πιο δύσκολα...)

22 Όταν δεν γράφετε πια είναι η αγαπημένη σας ασχολία

Ο αργαλειός, το πλέξιμο, το βελονάκι, και το scuba diving! (Τι μπορεί να κάνει ένας έφηβος εκτός από το διάβασμα που το κάνει υποχρεωτικά; για φανταστείτε λίγο; Ε αυτά κάνω! :D)

23 Ο μεγαλύτερος φόβος σας

Φοβάμαι μήπως μια μέρα με αφήσουν όλοι.........και μείνουν μονοί τους!
(Να με περιορίσουν με οποιαδήποτε μορφή φυλακής! Έχω μια γενική κλειστοφοβία!)


24 Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να λέτε ψέματα

Σε κάθε περίπτωση! Προτιμώ να λέω και να μου λένε την αλήθεια οποιοδήποτε κι αν είναι το κόστος....

25Ποιο είναι το μότο σας

Το ποτό δεν είναι η λύση! Το πολύ ποτό είναι η λύση! Και το don't worry... be...φτέκι!
(Η ευτυχία θα είναι η εκδίκησή μας!)

26 Πως θα επιθυμούσατε να πεθάνετε

Γέρος πλούσιος με τα Ρωσιδάκια να με ταΐζουν coco! (Θα προτιμούσα να πεθάνω αξιοπρεπώς με ό,τι αυτό συνεπάγεται....)

27 Εάν θα συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Τους αριθμούς του γιόκερ! Α και αφού είναι παντοδύναμος, εάν μπορεί να φτιάξει μια πέτρα τόοοοοσο μεγάλη και τόοοοοσο βαριά που να μην μπορεί να τη σηκώσει! (What if God was one of us? Υπάρχει και η διασκευή από την ίδια την Morissette που λέει:What if God smoked Cannabis? Για περαιτέρω πληροφορίες just ask!) Θα ήθελα να μάθω τα Θεϊκά κριτήρια με τα οποία καθορίζει το σωστό και το λάθος, το δίκαιο και το άδικο.... Γιατί μερικές φορές άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου....

28 Σε ποια κατάσταση βρίσκετε αυτόν τον καιρό....

Σε μόνιμη nirvana! Ο Ghandi θα έσκιζε τα διπλώματά του! (Κούραση ψυχή τε και σώματι...)

29 Ποιοι είναι οι Ήρωές σας σήμερα

H sailormoon! kai o Pikatchu! (Δύσκολη εποχή για ήρωες.... ήρωας είναι ο καθένας μας σήμερα...για πολλούς και διαφορετικούς λόγους! Από τον καθένα ας πάρουμε από κάτι....



Ελπίζω να μην χάσατε πάσα ιδέα για το άτομό μου! :D

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καμάρι μου
Σημείο 4 ομορφιά - εξυπνάδα -μετριοφροσύνη μου άρεσε.

Σημείο 5 σ΄αυτό έμοιασες της blogoμανούλας σου ..ε κάτι θα έπαιρνες κι απο μένα χιχιχι!

Σημείο 7 = Αυτός είσαι Αγόρι μου , είμαι υπερήφανη για σένα !

Σημεία 10&11 συμφωνούμε ως γιος και μάνα = φυσικό είναι !

Σημείο 2 με τις αιθέριες παρουσίες = το τέλειο πρωινό !

Πολλά φιλάκια , έχεις χιούμορ και το δείχνεις !

Ηλιας....Just me! είπε...

Το μήλο κάτω από την e-μηλιά θα έπεφτε! Πολά φιλάκια blogoμανούλα!

marilia είπε...

Μ' αυτό περιμένεις να τη βγάλεις καθαρή; Δε με ξέρεις καλά, μικρέ!!! Just ask my pupils!!!! χεχεχε!

Γράφε, λέμεεεεεεεεεεεεε!!!

Ηλιας....Just me! είπε...

Ωχ πέσαμε σε δύσκολη περίπτωση! Μαριλία μου θα το αργήσω ποοοοοολύ τότε γιατί για να γράψω κάτι hilarious θα μου πάρει πολύ χρόνο και δεν δύμαμαι αυτήν την εποχή.... Αλλά σου υπόσχομαι ότι μόλις τελειώσουν οι πανελλήνιες θα σου γράψω κάτι που δεν θα μπορείς να σηκωθείς από το πάτωμα! ΟΚ κυρία;

P.S. (Δώσε πολλά συγχαριτήρια από εμένα προς τους μαθητές σου! ΉΡΩΕΣ ΉΡΩΕΣ :D)

marilia είπε...

Εμ, δύσκολοι καιροί για Ήρωες... συ είπας!!!

Άργησε όσο θες, αλλά θα το γράψεις, που να σκάσεις! ;Ρ Αν και φοβάμαι ότι θα το γράψεις και μετά εγώ θα πέσω στα πατώματα. Νεκρή...; Από τα γέλια...; Από θαυμασμό...; Θα δείξει... Περιμένω, ΜΠΟΜΠΙΡΑ! Που θες και να μας δουλέψεις! τς!

Ματς, βρε! (ποδοσφαίρου!)

Ανώνυμος είπε...

Blogoκαμάρι μου θα έρθω στο σχολείο να πιάσω την κυρά Δασκάλα Μαριλία απο τα μαλλιά που πιέζει το αγόρι μου , το καμάρι μου , να γράψει κάτι ανάλαφρο και χαρούμενο...εμείς είμαστε σοβαρή οικογένεια κυρά Δασκάλα ακούς?
Η blogoμανούλα !

Υ.Γ και στο γιό μου θέλω πάντα 10 με τόνο ! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

marilia είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Εδώ "δε μασάει" ολόκληρη υπουργός, θα... "μασήσω" εγώ από Μανούλες; χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!
Πάντως, παίρνω το δασκαλίστικο, κυρία μου, ο eός σας είναι εξαιρετικό παιδί! Άριστο! Απλά προσπαθούμε να ανακαλύψουμε μέχρι πού μπορεί να φτάσει! Του ανοίγουμε ορίζοντες, παρόλο που μπορεί να το θεωρεί κουραστικό! :):):):):):)

George είπε...

Βρέ ωραίο είναι αυτό το μπλογκάκι.
Καλά εμένα πάντως μου άρεσε το δύο ρε παιδιά! Το 2 είναι το καλύτερο!!
Ειδικά αυτό που λέει "Αλλά πολύ θα ήθελα......."
Αυτό είναι όλα τα λεφτά!!!
Αλλά αυτά είναι για εμάς τους μεγάλους.
Εσύ μικρέ να ακούς την κυρία δασκάλα και την μπλογκομαμά σου και γρήγορα για διάβασμα.

Ηλιας....Just me! είπε...

Πω πω έπεσε κόσμος στη γωνία μου και εγώ έλειπα (δικαιολογημένα όμως!)

Blogoμανούλα μου πες της της κυρα-Μαρως (ακούστηκε πολύ τραγικό ε;) να με αφήνει και πιο νωρίς από το κανονικό στο πρώτο διάλειμμα για να προλαβαίνω να ψωνίζω από το κυλικείο! :D

Μαριλού μου,

με τόσα καλά λόγια που ακούω ανυπομωνώ να περάσει ο χρόνος και να σου γράψω κάτι που να μην μπορείς να σηκωθείς σου λέω! Και θα το κάνω! Ότι θα μου ανοίξεις νέους ορίζοντες σίγουρα αλλά τα κομικογραφήματα μάλλον δεν θα είναι το στυλ μου! (ίΣως γιατί δεν έχω διαβάσει ποτέ τέτοιου είδους κείμενα εκτός από τώρα που ξεκίνησα το blogging!)

georgeblackredrose,

χαίρομαι που σου άρεσε το "σπιτικό" μου και ελπίζω να σου κρατήσω απερίσπαστο το ενδιαφέρον! Όσο γι το 2ο είναι ευτυχία να σου συμβαίνει! (Μπορεί με τέσσερεις να μην έχει τύχει ΑΚΟΜΑ αλλά και με μία ήταν πολύ όμορφα! Εσύ blogoμανούλα μην ακούς! :D)

Τώρα φεύγω πάω φροντιστήριο! (Δεν φταις εσύ κυρα-Δασκάλα μου (πάλι τραγικό ακούστηκε!), εσύ μια χαρά τα λες! Φιλιά!

marilia είπε...

Πολύ... κερί έπεσε εδώ μέσα! Για σεμνά, άπαντες, για σεμνά! :P:P:P:P

iLiAs είπε...

Λιακο..για τα ρωσιδάκια δεν χρειάζεται να πεθάνεις!
Κανόνισε το νωρίτερα! :)

aisthisis είπε...

Eίσαι απολαυστικός!
Μ'αρέσει η αμεσότητα και ο αυτοσαρκασμός. Είσαι στ' αλήθεια τόσο μικρός; !

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλού(Δε πιστεύω να σε ενοχλεί το μαριλού ε;). Είσαι ακόμα πολύ μικρή για να σε φωνάζουν κυρά! (όσο πιο πολύ το λεω τόσο πιο τρταγικό ακούγεται για έναν νέο άνθρωπο!) Αλλά κάποια στιγμή θα έρθει αναπόφεκτα και το κυρά και το γιαγια!....:D

Ilias@

Έχεις δίκιο ότι τα Ρωσιδάκια δεν χρειάζεται να πεθάνεις για να έρθουν! Αυτές οι δυο τρεις άντε και τεσσερεις αιθέριες υπάρξεις που θα μου φτιάξουν το πρωινό το μεσημεριανό και το βραδυνό θα μπορούσαν να είναι τα ίδια Ρωσιδάκια που θα μου βάζουν το μασελάκι για να φάω το λαπά μου! Το ένα δεν αποκλείει το άλλο! Και πως σου ακούγεται μια Ρωσίδα μια Σουηδέζα μια Ισπανίδα και μια Ιταλίδα; (Τα καλά της Παγκοσμιοποίησης γαρ!) Καλως ήρθες κι εσύ στη γωνιά μου!

aisthisis@

Σε ευχαριστώ κι εσένα για τα καλά σου λόγια! Και όντως είμαι τόσο μικρός όσο φαίνεται στο profile μου! (Δεκαεφτά παρά κάτι εβδομάδες! Blogoμκανούλα στις πέντε του άλλου μήνα σαν τότε κάθε τέτοια μέρα νοερά γέννησες τον eό σου!)

Καλημέρα σε όλους σας!

leila είπε...

.. αργησα να γραψω σχολιο γιατι γελάω ακομα.. με τον αυθορμητισμο και το χιουμορ σου.. ειδικα με το "σημειο" 6 & 13 & 24..
ειναι ωραιο αυτο το Blogoπαιχνιδακι, γιατι βγάζει γέλιο και συ e-ε (ε-γιε)της τρελοφ., έχεις κεφια προφανως..
καλη επιτυχια με πανελληνιες και θα αναμένουμε και ακομα πιο ξεκαρδιστικά ποστ, ή ποστ αναλογα με τη διάθεσή σου..

Ηλιας....Just me! είπε...

leila@

Είπες γελάς! ΕΙΠΕΣ ΓΕΛΑΣ! Για πέρνα μια βόλτα από την Μαριλία σε παρακαλώ!:D Νομιζω ότι από εσένα ξεκίνησε αυτό το παιχνίδι! Από εκεί δεν το είδε η e-mama μου; Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Και αν η διάθεσή μου είναι όπως αυτή τη στιγμή μάλλον κομικογραφήματα θα είναι τα κείμενά μου! (Μαριλού εσύ μην ακούς :D)

marilia είπε...

Δεν ακούω... διαβάζω!

Ολίγον στις κακές μου, αλλά... θα περάσει!

Καλημέρα! Να ομορφοπερνάτε!

maria λεμονατη! είπε...

δεν εχω ακουστα τις μαλαστουμπες αλλα πολυ θα ηθελα να μαθω τι ειναι;

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλού μου ακόμα και στις μαύρες σου είσαι γλύκα! Ομορφοπερνάμε ομορφοπερνάμε και ελπίζουμε να ομορφοπερνάτε κι εσείς!

Μαρία λεμονάτη@

Η μαλαστούπα είναι ένας από τους μεγαλύτερους μπελάδες των κατόχων αυτοκινήτων! Έχει ως εξής: Παίρνεις ένα χαρτί υγείας (ολόκληρο)λογικά γίνεται και με άλλο χαρτι αλλά το υγείας είναι εργονομικό! το βρέχεις και έχεις έτοιμη την μαλαστούπα! Αυτό όσο είνια βρεγμένο είναι σα χλαπάτσα! Συνήθως το πετάμε σε παρ-μπριζ αυτοκινήτων και αυτό ανοίγει και το πιάνει ολόκληρο! όσο είνια βρεγμένο βγαίνει πολύ εύκολα! Αλλά εάν στεγνώσει γίνεται σαν πέτρα! Και άντε να το βγάλεις! Θέλει πλύσιμο το αμάξι! (Ελπίζω να μην χάσατε πάσα ιδέα για το άτομό μου! Και έλεγα δεν θα ρωτήσει κανείς τι είναι η μαλαστούπα! :D)

candy's τετραδιάκι είπε...

Πειραααζει που εισαιιιι και μεγαλη φιρμααα πειρααααζει!!! :)))

Χεχεχεχχε μακιαααααα μικρουλι μου!!!

Ηλιας....Just me! είπε...

Μάκια και σε εσένα καραμελοκουφετούλα! :D

Άγνωστη είπε...

Χάχα καλός, μια χαρά σε βρίσκω! ωραίες απαντήσεις :)

Ηλιας....Just me! είπε...

άγνωστη εσύ πως και δεν το έχεις παίξει ακόμα το παιχνιδάκι;

Gwgw είπε...

Και είσαι μόνο 17;; Καλά λέω εγώ ότι τα νέα παιδιά έχουν εξελιχθεί όσο δεν πάει άλλο. Αλί και τρισαλί είμαι γριά...

Ηλιας....Just me! είπε...

Να το εκλάβω ως θετικό ή αρνητικό σχόλιο Γωγω; Κι μην στεναχωριέσαι κάποια στιγμή όλοι θα γεράσουμε! :D Σημασία έχει να παραμένει παιδική η ψυχή και η καρδιά μας! (Αυτό είνια που χαλάει στην πορεία δυστυχώς...)

Gwgw είπε...

Θετικό καλέ. Θα μπορούσες όμως να πεις μια χαρά νέα είσαι ακόμα Γωγώ όχι ότι όλοι κάποια στιγμή θα γεράσουμε. Νέα γεννιά...τς τς τς! :Ρ

Ηλιας....Just me! είπε...

Τώρα Γωγώ με κάνεις πλάκα έτσι; Βρε εσύ είσαι μόνο 26 χρονών και αισθάνεσαι ότι γερνάς! Αλί Αλί και τρισαλί (Διαισθάνομαι έναν ελαφρύ Κορκολισμό στον Αέρα με την καλή έννοια! Δεν έχουμε δα και τόση μεγάλη διαφορά!)

Gwgw είπε...

Κορκολισμό;; Τι είναι πάλι αυτό;; Απ'τον Στέφανο Κορκολή βγαίνει;;

Καλέ Ηλία αστειεύομαι εντάξει δεν είμαι και γρια αλλά και 10 χρόνια δεν είναι λίγα.

Ηλιας....Just me! είπε...

Κι εγώ αστειεύομαι! Κορκολισμός είνια το σύνδρομο του να έχεις κάποιον για γέρο από τα 23 και μετά! (Ξέρεις το βίτσιο του κορκολκή με τις μικρες τότενες;) Αλλά αυτός είνια ο Κορκολισμός με την καλή έννοια! Μάντεψε ποιος είνια ο Κορκολισμός μερ την κακή έννοια! Επίσης είμαι της απόψεως: (Τώρα ήθελα να πω το ο έρως χρόνια δεν κοιτά και ερτοιμαζόμουν να πω ο χρόνος χρόνια δεν κοιτά...) Τέσπαν, όταν υπάρχει η επικοινωνία, το link πιστεύω πως δεν παίζει ρόλο η ηλικία τόσο πολύ.... Μπορώ και επικοινωνώ τέλεια με 40ρηδες τσε βάλε και με 17χρονα να μην μιλάμε καν την ίδια γλώσσα... ντου γιου κάτς μι;

Gwgw είπε...

Σουρ!!