Σάββατο 18 Αυγούστου 2007

Maybe Tomorrow.....



Έτσι είναι ο τίτλος από το τραγουδάκι που παίζει στο podcast μου. Maybe tomorrow, i ll find my way home... Ίσως είμαι πολύ μικρός ακόμα. Αλλά εχθές είχα μια συζήτηση με μια φίλη μου που είναι μόλις τρία χρόνια μεγαλύτερή μου. Το μεγαλύτερο όνειρό της είναι να ζήσει μια ζωή στο Λονδίνο. Πήγε για μια εβδομάδα και τελικά έκατσε έξι μήνες. Ακόμα αναρωτιέται με τον εαυτό της γιατί έφυγε από εκεί. Με αυτήν τη συζήτηση άρχισα να αναρωτιέμαι εάν έχω βρει εγώ τον δικό μου τόπο για να αράξω. Και η αλήθεια είναι πως όχι, ακόμα δεν έχω δει την τοποθεσία που θα με γεμίσει και θα μου ενεργοποιήσει τόσο οικεία συναισαθήματα. Ακόμα ψάχνομαι. Να μου πεις, είμαι σε φάση αναζήτησης.... Οκ... Αλλά πολύ θα ήθελα να ξέρω ότι έχω βρει την τοποθεσία και απλώς περιμένω όλα να μου έρθουν βολικά (λέγοντας βολικά να εξασφαλίσω τα απαραίτητα και να πάω σε αυτό το μέρος) και να βρω τον δρόμο για το σπίτι... Πως να το πω, μου λείπουν συναισθήματα..... πληρότητας. Μιας πληρότητας που αρνείται πεισματικά να έρθει! Στο τέλος μπορεί να καταλήξω στα γνωστά τούτα μέρη, αλλά μέχρι να γυρίσεις όλον τον κόσμο, ποτέ δεν θα ξέρεις! Δε νομίζω ότι πρέπει να κάνω ένα τόσο μεγαλεπίβολο ταξίδι, πιο κοντινοί προορισμοί θα με πείσουν. One day i ll find my way home! Και όταν τον βρω θα σας καλέσω όλους! Για να χαρείτε κι εσείς με την χαρά μου. Όπως θα χαιρόμουν κι εγώ μαζί σας... Προς το παρόν, ψάχνομαι... But who knows, maybe tomorrow.... (Αφιερωμένο σε όλους όσους ακόμα ψάχνονται ή ακόμα και αν έχουν βρει τον προορισμό, βρίσκονται ακόμα στο ταξίδι....)

12 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Ζήσε όπως θές ...

Μέχρι στιγμής έχω ζήσει σε 3 μέρη..

Αθήνα (γεννήθηκα , μεγάλωσα) - κόρινθο - και τώρα (εδώ και 11 μήνες Ζάκυνθο). Αυριο τι? ποιος ξέρει? όλα ειναι εμπηρείες στην ζωή που σε οδηγούν κάπου. Απλά να θέτεις σωστά κρητίρια στις επιλογές σου..

Ηλιας....Just me! είπε...

Αυτό είναι το κλειδί. Να ζήσω όπως εγώ θέλω. Και τελικά τα μάγια λύνονται και όλα τα μέρη γίνονται όμορφα και ζεστά σπιτικά... Who knows better than me σε τελική ανάλυση;

Αγγελική Στ. είπε...

Όταν πήγα Νότιγχαμ ένοιωσα ανοίκια. Δεν ήταν αυτό το μέρος για να ζήσω.. Λονδίνο δεν έζησα ποτέ, αλλά ένοιωσα σαν να ζούσα εκεί από πάντα. Αλλά τον Πειραιά δεν τον αλλάζω! Πάντως σε ένα δευτερόλεπτο ξέρεις... Σου εύχομαι να τον βρεις!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κοίτα φίλε, ο Σωκράτης δεν αισθάνθηκε ποτέ την ανάγκη να φύγει απ την Αθήνα!
Κι όταν λέμε Αθήνα του Σωκράτη, εννοούμε την σημερινή Πλάκα και τον Κεραμικό....

purple είπε...

τιποτα δεν γινεται τυχαια ασε τη ζωη να σε οδηγησει

Mogwai είπε...

home is where the heart lies που λεει ενα αλλο τραγουδι....

Ηλιας....Just me! είπε...

Sunshine Είναι τόσο όμορφος ο Πειραιάς; Χαίρομαι που το ακούω γιατί σε δυο εβδομάδες εκεί θα είμαι κι εγώ!

Άσκαρ αυτά τα μέρη είναι καταπληκτικά στην Αθήνα. Αλλά βρες μου εσύ το σπίτι στην Πλάκα και τον Κεραμεικό και εγώ έρχομαι και μένω για πάντα! :D

Purple σε αυτό έχεις απόλυτο δίκιο... Αλλά εύχομαι η ζωή να με οδηγήσει γρήογορα σε αυτό το μέρος! :D

Mogwai that's what i am looking for, where my heart lies...

marilia είπε...

Και δίνω -τόοοοοοοοοοοτε- που λες, Πανελλαδικές. Και λέω: "Θέλω Παιδαγωγικό και Γιάννενα". Δεν ξέρω πώς, δεν ξέρω γιατί, δεν τα είχα επισκεφτεί ποτέ. Βγαίνουν τα αποτελέσματα και περνάω Παιδαγωγικό και Γιάννενα. Τα ερωτεύτηκα! Μακάρι να μπορούσα να ζήσω μόνιμα εκεί. Μου 'λειπε όμως το... υγρό στοιχείο. Δε με κάλυπτε η Παμβώτιδα. Ήρθαν οι βροχοπτώσεις και... μούλιασα! χιχιχιχι!
Τώρα, πάλι πίσω. Και πάλι απ' την αρχή. Μηδενίζουμε κοντέρ και ξαναρχίζουμε... Καλά θα 'ναι, ε; Πες ναιαιαιαιαιαι, πεεεεεεεεεεες!!!

Φιλί τόοοοοοοοσο!

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλού μου όλα καλά θα είναι! Αυτό το μηδενίζουμε το conder πολύ μου άρεσε!Το υγρό στοιχείο! Ούτε εμένα μπορώ να με φανταστώ μακρυά του... Βλέπω τον αδερφό μου που έχει περάσει Σέρρες και έχει γεμίσει την ντουλάπα του με φωτογραφίες από τη γέφυρα... γενικά με θάλασσα... Άμα έχει μάθειο το μάτι σου στο νερό δύσκολα ξεσυνηθιζει μαριλού μου.... Μηδενίζουμε λοιπόν το conder και συνεχίζουμε! Κάνουμε μια νέα αρχή!

Ανώνυμος είπε...

Δε γινεται να περιγραψω με λεξεις το ποσο σε καταλαβαινω. Ειναι σα να εγραψες οτι σκεφτομαι κιε γω που και που οταν πεφτει λιγο η διαθεση..Σου το ειπαν και παραπανω και το πιστευω κι εγω. Σε μια στιγμη, σε ενα δευτερολεπτο καταλαβαινεις που ειναι αυτος οδ ρομος. Κι εγω αυτο το δευτερολεπτο περιμενω..

Unknown είπε...

I think home is where the heart is :)

Find someone who is special to you, and you will find home.

And, den xathika re Ilia mou :)

Piga diakopes sti Malta ke tis perasa xalia. :)

Liona είπε...

Είμαι από Αθήνα και πριν τρία χρόνια βρέθηκα στην Πάτρα. Είπα στον εαυτό μου ότι το μόνο μέρος στο οποίο δεν θα ζούσα ποτέ ήταν αυτή η πόλη. Με γέμιζε έντονα συναισθήματα μελαγχολίας χωρίς να ξέρω το γιατί. Αλλά τώρα κατάλαβα ότι εκεί βρίσκεται η καρδιά μου, εκεί βρίσκεται αυτός ο άνθρωπος που θα ακολουθούσα παντού στον κόσμο..Ποτέ λοιπόν μη λες ποτέ..