Τρίτη 7 Αυγούστου 2007

Open again! (Τίτλος με υποννοούμενα!)




Επέστρεψα απο τις διακοπες μου... Πέρασα υπέροχα! Απολαυστικά! Ήταν το προοίμιο της ζωης που μου ανοίγεται, σε έναν κόσμο που θα αποφασίζω εγώ για εμένα... Μου άρεσε αυτή η ελευθερία που είχα στο νησί, να πάρω το λεωφορείο, να κάτσω μέχρι αργά ξύπνιος (καλά αυτό το κάνω και τώρα λόγω δουλειάς) να απολαύσω ότιδήποτε μου προσφέρεται τόσο απλόχερα μπροστά μου. Πολλά πράγματα θα αλλαξουν στις επόμενες ημέρες. Ανακατατάξεις, ανακατατάξεις παντού! Όχι ότι αυτό με χαλάει, καθόλου! Είμαι εδώ και περιμένω! Οι διακοπές στην Πάρο ήταν απλά απολαυστικές! Ο δρόμος για ένα αύριο που φαντάζει τόσο όμορφο, σαγηνευτικό, προκλητικά ηδονικό και πάνω απ' όλα ανερχώμενο.... Η ελπίδα και η αισιοδοξία επέστρεψαν! Κάνω σχέδια για τα επόμενα βήματά μου! Μου λείψατε! Σας καλωσορίζω λοιπόν ξανά στο σπιτικό μου! Θα ήθελα πολύ να σας φέρω δωράκια, αλλά αυτά τα σουβενίρ του τύπου μπλουζάκια i love tade... δεν μου αρέσουν και φυσικά δεν τα συστήνω και για δώρα... Έψαξα πολύ και βρήκα αυτούς τους ιππόκαμπους σε ενα γωνιακό μαγαζάκι...



Σας τους δωρίζω με όλη μου την αγάπη! Καλό χειμώνα να έχουμε και ας αποκτή
σει ξανά ζωή αυτή η blogoκοινότητα!


Ειδικά φιλάκια στέλνω στην αγαπημένη μου e-νονά! (Blogoμανούλα μην μου ζηλέψεις, για το καλωσόρισμα είναι!) Χαιρόμαστε πολύ που είσαι κα πάλι κοντά μας και ελπίζουμε να μην σε χάσουμε ξανά!

18 σχόλια:

marilia είπε...

χεχε! Πρώτη ήρθα; Κοίτα! Σου κρατώ γλυκό κουμ κουάτ, έτσι, για το καλωσόρισμα! Καλώς το, λοιπόν, το μικρούλι μας! :):) Ευτυχώς, ήρθες πριν φύγω εγώ... Τι να ευχηθώ; "Καλό χειμώνα"; Ε, και αυτό. Πρωτίστως όμως... καλή σταδιοδρομία, με πολλά όνειρα και καμιά... έκπτωση από τη ζωή!

Φέρε μάγουλο... Μμμμμμαααααααατς!

Να ομορφοπερνάς! :)

purple είπε...

αχ με συγκίνησες βρε ατιμο! ειδικη αφιερωση απο το καμάρι μου! τι αλλο να θέλει μια e-Νονα!!! τα φιλία μου :-)))

Σπύρος είπε...

WELCOME BACK!!! περιμένουμε ποστάκια νέας σεζόν!:)

Ανώνυμος είπε...

Καλώς το καμάρι μας , χαίρομαι που γύρισες και φυσικα που απολαυσες τις διακοπές σου , η Πάρος είναι πανέμορφη και σίγουρα έκανες πολλές ματσακωνιές εκεί ...έτσι πρέπει.

Εγώ θα λειψω την ερχόμενη εβδομάδα μόνο και μετά τα κεφάλια μέσα που λένε...

Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγα , σκορποχώρι γίναμε.
Ήρθε και η e-νονά σου και χάρηκα πολύ γι αυτό και δεν πειράζει που την καλωςορίζεις ιδιαίτερα , έτσι πρέπει τέτοια ευγενική ανατροφή σου δώσαμε και σε χαιρόμαστε !

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλού μου έχεις κου κουάτ? Να μου πεις Κέρκυρα ήσουν τόσο καιρό! Κρατώ λοιπόν το κουμ κουάτ και το φιλάκι! Και προτίστως τις ευχές! Καλά να περάσεις στις υπόλοιπες διακοπές σου! Όπως θα κάνω κι εγώ στο υπόλοιπο που μου έχει μείνει! Φιλιάααααααα~!

Purple- e-νονά!

Μη μασάς, αυτά είναι γαλιφιές για μια όμορφη λαμπάδα το πάσχα! :D

lockheart

χμμμμ δεν είχα σκεφτεί ανανέωση στα post μου! Παίζει να κάνω κάτι! thnx for the idea!

Blogoμανούλα

Είδες βρε μανούλα, αρχίσαμε πάλι να μαζευόμαστε! Παλιοί και καινούριοι! Μέχρι το τέλος του μήνα πιστεύω θα είμαστε όλοι πίσω! Άλλη μια εβδομάδα ακούω ε; Ετοίμασε τα κουβαδάκια από το αδερφάκι μου να έρθουμε να φτιάξουμε κάστρα να φυλάξουμε τα όνειρά μας! :D:D:D:D

iLiAs είπε...

Λιάκο welcome back! :)
Ελπιζω να πέρασες καλά και να "φόρτισες" τις μπαταρίες σου!
Βέβαια έχουμε ακόμα έναν μήνα, καλό υπόλοιπο.. ;)

Unknown είπε...

WELCOME BACK!! :D ma ti oreo ke optimistiko post! :) Good luck with everything mate! x

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωωωωω! εξαιρετικό δώρο.
Τα λατρεύω τα ιπποκαμπάκια...
Καλώς ήρθες και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!
Γλαράκι κι' εσύ κι' άνοιξες τα φτεράκια σου.
ΚΑΛΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!!

Γλαρένιες αγκαλιές

Ηλιας....Just me! είπε...

Λιάκο σ' ευχαριστώ πολύ φίλε! Όσο για το υπόλοιπο του μηνός, εγώ μάλλον στη δουλειά θα τη βγάλω! Αλλά δε μας χαλάεςι αυτό καθόλου! Στο τέλος του μήνα θα έχω τρεχάματα γι αυτό! :D

lensman thank's for your wishes! Good luck to you σε ό,τι κι αν κάνεις!

Γλαρένια μου χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το δώρο μου! Γλαράκι κι εγώ ε; Πολύ μου άρεσε ο τίτλος! Πάντα θα έχω όμως από πάνω μου γλαρένιες αγκαλιές! Σωστά;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Οι πρώτες μου (ελεύθερες) διακοπές ήταν κι εμένα στην Πάρο!
Εκεί, θυμάμαι, είδα και για πρώτη φορά γυμνόστηθες τουρίστριες στην παραλία!
Ήμουν 16 ετών...

Dr. Feleki είπε...

Την καλησπέρα μου φίλε... (κι εγώ μαζί σου ασχολούμαι :) )

Καλο χειμώνα να ευχηθώ ή έχει και συνέχεια;

Θα τα λέμε...

ilias είπε...

καλως σε βρήσκω λιακο.πολυ ηλιας επεσε βλεπω:)καλή συνέχεια στις διακοπές σου;)

Ηλιας....Just me! είπε...

Άσκαρ

Τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει και πολύ από τότε! Φαίνεται πως οι ίδιες γυμνόστηθες που έβλεπες εσύ ήταν και τώρα! Και να μην έχουν περάσει και καμια 20ρια χρόνια από τότε? Πραγματικά, μήπως η γριά η κότε έχει τελικά το ζουμί; :D

Βρασίδα τώρα θα έχει μόνιμες διακοπές! Μόλις μάθω τα αποτελέσματα των σχολών πάω να βρω σπίτι οπότενες! Καλές διακοπές! :D

Ηλία κλές διακοπές και σε εσένα! Μ αρέσει που μαζευτήκαμε πολλοι΄σε αυτό το blogoχωριό! Θυμάμαι προτού τον Ψινάκη όλο με ρωτάγανε από που είναι το όνομά μου! :D

Ασκαρδαμυκτί είπε...

24 πέρασαν Ηλία μου... 24!

(έχεις το όνομα του πατέρα μου!)

Αγγελική Στ. είπε...

Ωραία η Πάρος για εφηβικές παρέες των 18 και κάτι. Καλωσόρισες!! Και μακάρι η νέα σου ζωή να είναι τόσο φωτεινή όσο τη φαντάζεσαι (και ακόμα περισσότερο :-))).

SorroWords είπε...

Kalws orises k apo mena. xtes molis gurisa ki egw.... ouf, prepei na paw na kseskonisw kai na aerisw kai to diko mou spitaki... mats mouts, kai ta leme:)

Mogwai είπε...

Καλο χειμωνα! (η τελεια ευχη)

Ηλιας....Just me! είπε...

Άσκαρ λέγανε τον πατέρα σου Ηλία; Αυτες είναι συμπτώσεις! ΛΕς να πήρα και το όνομα και την χάρη; :D

Σ' ευχαριστώ πολύ sunshine μου! Η αλήθεια είναι πως θέλω το φως να παραμείνει στη ζωή μου!

Vampy καλως όρισες κι εσύ ξανά στην blogoκοινότητα! Γρήγορα ξεσκόνισμα! Να ανοίξουν και πάλι τα νοικοκυριά! Να περάσω για καφέ! :D

Mogwai

Όντως μια από τιςπ ιο τέλειες ευχές! Καλό χειμώνα να έχω! Έχω τόσα πολλά καινούρια πράγματα να κάνω που πραγματικά θα είναι καλός αυτός ο χειμώνας!