Δευτέρα 13 Αυγούστου 2007

Όσπου να βρούμε την Ιθάκη....



Υπάρχουν μερικές στιγμές.... Σαν αυτές. Που κάτι μέσα μου σκυρτά. Και αναζητά. Χαμένα όνειρα χαμένες αλήθειες... Όλα ξεχασμένα μέσα στο παρελθόν της καρδιάς μου. Μιας καρδιάς με παρελθόν και παρόν. Το μέλλον; Εγώ το μέλλον νοσταλγώ. Όσπου να σου φανερωθεί η Ιθάκη. Όσπου τα σύννεφα να φύγουν. Θέλω να φύγουν τα σύννεφα; Είναι ωραία τα σύννεφα. Σε ταξιδεύουν, ενεργοποιούν την φαντασία σου, σε κάνουν να νοιώσεις......ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ! Θέλω να έχω κάποιον δίπλα μου; Ναι, μερικές φορές το αναζητώ, το απόλυτο λυτρωτικό. Και κάποιες άλλες θέλω μόνο να είμαι μόνος μου. Μόνος σε έναν τόσο απέραντο κόσμο. Σε έναν κόσμο που ακόμα καλά καλά δεν ξέρω εμένα. Τα σύννεφα ματωμένα από τον ήλιο αρχίζουν και δακρύζουν. Συναισθήματα ενός άλλου κόσμου. Που φαντάζει τόσο μακρυνός. Κι όμως, απέχει μόνο μερικές μέρες, μερικές ώρες, λεπτά και δευτερόλεπτα. Αιώνες μακρυά... Η ζωή είναι πολύ όμορφη. Είναι γιατί δεν έχει μόνο ένα πρόσωπο. Είναι χαρούμενη, είναι και θλιβερή. Πολλά πρόσωπα για μια μάγισσα που μας σαγηνεύει με κάθε τρόπο. Και όσο κι αν προσπαθει να μας ξεφύγει, εμείς πάντα κατά πόδας! Χαρμολύπες και ανάμεικτα συναισθήματα ανάμεσα σε ασυνάρτητα λόγια.... Οι κρουνοί της ζωής άνοιξαν. Εμείς τι περιμένουμε;

12 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Εμείς απλά περιμένουμε ... το επόμενο λεωφορείο!

marilia είπε...

Εμένα ρωτάς; Δεν έχω ιδέα. Όσπου να βρούμε απάντηση... ας συνεχίσουμε την αναμονή μας...

Αααχχχχχχχχ! Πιάσε φιλί! Μεγάλο!

Υ.Γ. τςτςτςτς! Εκείνος δεν έλεγε ότι τρέχει πάντα πίσω μου; Τώρα τον... κυνηγάω εγώ; Ξανα-τςτςτςτςτςτςτςτς! Τι "πατέρα" έχεις, ρε παιδί μου!!!

iLiAs είπε...

..Λιάκο για να μας φανερωθεί η Ιθάκη, πρέπει πρώτα να περάσουμε από τις Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες.
..μετά θα μπορέσουμε να χαρούμε κάθε γλυκιά σταγόνα της ζωής.

Καλή βδομάδα με χαρούμενες
στιγμές! :)

Unknown είπε...

Look, if you've got one foot in the future, and one foot in the past, you've got a load of shit in the middle, on the now.

You don't want that. Live for the now. Screw the future. Learn from the past. And move on.

I Ithaki mono sto telos tha emfanistei. You need to concentrate on 'how' to get there first. :)

(opws oi ipoloipoi, emeis)

Good luck !

Ανώνυμος είπε...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Ηλιας....Just me! είπε...

Και που βγάζει το επόμενο λεωφορείο Άκσαρ?




Μαριλού μου εάν είναι να περιμένω μαζί με παρέα σαν την δικιά σου τότε οκ! ANAΜΕΝΩ! :D



Λιάκο κάτι μου λέει πως βρίσκομαι στο νησί της Καλυψώς ξεχασμένος... Και έχω κρατήσει τους απαγορευμένους καρπούς από τους Λαιστρυγόνες για δείπνο... Όπως και να χει κάποια στιγμή θα φτάσω στην Ιθάκη....




Lensman αυτό είναι που προσπαθω να επαναπροσδιορίσω... Το δρόμο προς την Ιθάκη....

iLiAs είπε...

..Λιακο καλή κοπέλα η Καλυψώ με μεγάλη καρδιά! :)
Ξαπόστασε στην αγκαλιά της όσο πάει.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Γιατί, μήπως θα ανεβούμε και στο επόμενο ρε Λιάκο;

Ηλιας....Just me! είπε...

Λες ρε Ηλία αυτή να είναι η λύση κι εγώ παιδεύομαι ο ταλαίπωρος; Αλλά και πάλι δε νομίζω, ακόμα και η Καλυψώ δεν μπορεί να σου δώσει αυτό που θα σου δώσει η Ιθάκη.... Κάτι ήξερε οκ Οδυσσέας και στο τέλος τη σούταρε!




Ούτε στο επόμενο λες να ανέβεις βρε Άσκαρ; Φαίνεται σου αρέσει η παρέα στη στάση! (Βλέπε Μαριλού!) :D

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Χωρίς πλάκα τώρα... η υπόθεση με τη Μαριλού έχει εξελιχθεί σε μεγάλο έρωτα!

marilia είπε...

:$ μαγουλοκοκκίνισα πάλι... :$:$:$

Ηλιας....Just me! είπε...

Φίλε Άσκαρ ρώτα την Μαριλού... Αλλά πολύ άστατος χαρακτήρας μου βγήκες! Να μου πεις το δήλωσες εξ αρχής ότι είσαι λίγο εώς πολύ πολύ-γαμικός! Μαριλού μου it's up to you! Μην κοκκινίζεις, σε ποθεί και σε πολιορκεί ένας Άσκαρ Ασκαρδαμυκτί! Δεν ξέρεις τι τιμή είναι αυτή! :D