Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007

Τέλος Εποχής.....

Ο Blogger και όλοι όσοι συνάντησα εδώ μέσα με έκαναν καλύτερο άνθρωπο. Έψαχνα να βρω κάπου να μιλήσω και να με καταλάβουν. Και Αυτό το βρήκα ανάμεσα σε εσάς! Σας ευχαριστώ πολύ για όλα. Το blog αυτό κλείνει καθώς διένυσε όλα όσα θα έπρεπε να διανύσει... Ήρθε η ωρα να βάλω έναν επίλογο. Το επι παντός επιστητού κλείνει τις πόρτες του. Μια καιούρια ζωή απλώνεται μπροστά μου. Από εδώ και στο εξής θα με βρίσκετε σε άλλη γειτονιά.... Σας περιμενω για να σας κεράσω! Thank you for everything!

19 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ωραίον σε βρίσκω φιλαράκο!
Κάθε μήνα αλλάζεις και τσαρδάκι!

Ηλιας....Just me! είπε...

Κοίτα Άσκαρ ανακάλυψες αργά το επι παντός επιστητού γι αυτό σου φαίνεται οτι αλλάζω τσαρδιά τόσο γρήγορα.... Αλλά σε περιμένω και από την καινούρια γειτονιά για κερασμά ετσι;

marilia είπε...

Εγώ ήρθα, αλλά... ταρτάκι δε βρήκα! Άντε και με τούρτα, δέχομαι! χιχιχιχι!

marilia είπε...

Ιιιιιιιιιιι!!! Καλέεεεεεεεε!!! Αυτός ακόμα δεν έγινε φοιτητής, άρχισε τα ξενύχτια! Τι κάνεις στο ιντερνέτι 5:27 το πρωί, ΜΙΚΡΕΕΕΕΕΕεεεε;;;; Και μη μου πεις ότι στήνεις το νέο στέκι, γιατί τα γραμματάκια στα σχόλια παραμένουν... ψειράκια! Κολλάω τη θεσπέσια μουρίτσα μου στην οθόνη για να σου γράψω! (ε, έχουμε και λίγη μυωπία, τι να κάνουμε; )

Καλημεροφιλί. Ή καλύτερα... μια κούπα δυνατό καφέ... Χμ!

Υ.Γ. Ετοιμάσου να έρθει και να σου ξαναπεί ότι μπαίνεις ανάμεσά μας! χιχιχιχιχιχιχιχιιχχιχι!

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλού μου εγώ είμαι εργαζόμενο νιάτο δεν κάθομαι (τρομάρα μου :D) Τέτοια ώρα γύρισα απο τη δουλειά. Ντάξει είχαμε τελειώσει πιο νωρίς αλλά τα ήπια και τα ποτάκια μου! Τι τούρτα προτιμάς; Ή μήπως ταρτάκια ακτινίδιο; :D

Unknown είπε...

Pleasure :)

*runs to check out the other neighbourhood*

Εφιάλτης είπε...

Ε όχι ρε γμτ τώρα που έγραψες στο blog που έχω με την Μένια σηκώνεσαι και φεύγεις, ελπίζω να περνάς μια βόλτα και απο εκεί(blog).
Φιλικά ένας καλός και αγαθός Εφιάλτης

Mogwai είπε...

μετακομισαμε?

Ηλιας....Just me! είπε...

Εφιάλτης @

Don't worry my friend θα περνάω και από το δικό σας το blog!


Mogwai @

Ναι φίλε μου, ήθελα πλήρη αλλαγη καταστάσεων! Και σιγά σιγά θα το φτιάχνω και το καινούριο μου σπίτι. Α και σε περιένω και από εκεί να κεράσω γλυκό!!!!

Ανώνυμος είπε...

Λιάκο μου σε χρειάζομαι...μη μ αφήσεις να πνιγώ...να χαθώ...να σκοτωθώ...γιατί με άφησες...
"στειλε ενα γραμμα μια συλλαβη αν εχεις τον θεο σου...που κρεμομαι απ τα χειλη σου...κι ειμαι στο ελεος σου..."
θα περιμενω...

Ηλιας....Just me! είπε...

Εάν είσαι το άτομο που νομίζω πως είσαι, εγώ δεν σε άφησα ποτέ, εσύ φαίνεται να με έχεις ξεχάσει εντελώς. Εγώ είμαι εδώ, περιμένω, στο έχω πει τόσες πολλές φορές. Αυτά που μπορώ να σου δώσω θα σου τα δώσω. Υπάρχει μια υπόσχεση μην την ξεχνάς. Πολύ δύσκλα αθετώ τις δικές μου υποσχέσεις. Αλλά θέλω ανταπόκριση, μην ξεχνάς οτί εσύ δεν ανταποκρίνεσαι.... Περιμένω την απάντησή σου, έμπρακτα πλέον...

Ανώνυμος είπε...

Τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα ονειρεύτηκα...δεν έκατσα ποτέ να δω το σεληνόφως μαζί σου, δεν σου σκασα ποτέ ένα φιλί στο μάγουλο, έτσι στα ξαφνικά, έτσι γιατί η μέρα είναι ωραία...δεν κατάφερα να σε κερδίσω πίσω...σε χρειάζομαι όμως...τόσο πολύ σε χρειάζομαι για να συνεχίσω...τόσο πολύ θεέ μου...
Προσπαθώ να σταθώ στο ύψος μου...προσπαθώ να σου δείξω έμπρακτα την αγάπη μου...προσπαθώ να μη πέσω στα ίδια λάθη...προσπαθώ να μην λυγίσω απ το κλάμμα...προσπαθώ να μη παρασυρθώ απ τον εγωισμό μου ξανά...αλλά ίσως τελικά το πρόβλημα να είναι ότι προσπαθώ υπερβολικά...
Μέσα μου γίνεται μια πελώρια μάχη...δεν ξέρω που πατάω και που βρίσκομαι...νιώθω τόσο άδεια την ζωή μου μακριά σου...νιώθω τόσο γεμάτη την ζωή μου με μια σου μόνο λέξη...θα συνεχίσω να προσπαθώ να είμαι κοντά σου...δεν αθετώ τις υποσχέσεις μου...και ελπίζω πως ούτε ο δικαστής χρόνος θα αθετήσει τη δικιά του...
Έπρεπε να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη...την έβαλα...έπρεπε να βρω τον εαυτό μου...τον ανακαλύπτω μερα με τη μερα...έπρεπε να είμαι κοντά σου...υπόσχομαι να το κάνω...όσο με θέλεις και εσύ...μόνο κάνε υπομονή μαζί μου...αυτό μόνο...
περιμένω...

aisthisis είπε...

Ηλία μου σ'ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Είμαι πολύ καλά. Ψιλοβαρέθηκα το blogging, δεν ανοίγω σχεδόν ποτέ τον υπολογιστή.
Σου εύχομαι καλή τύχη και με μεγάλη χαρά θα σε γνώριζα από κοντά, αν το θελήσεις.

Skouliki είπε...

καλε που παςςςςςςςςςςςςς

τωρα που σε βρηκαααααα

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα το είδα , βλέπεις έχασα την επαφή μου με το μπλογκοχωριό μας ...έρχομαι στη νέα γειτονιά και θέλω κέρασμαααααααααα!

SorroWords είπε...

xmm.. xathika ki gw, efuges ki si.... tha se anazitisw sthn nea geitonia... kapoia stigmh. otan brw ki gw ton eauto mou... ton exasa blepeis... pali...

Lapa είπε...

TOP PORTUGUESE UNIVERSAL WRITER: CRISTOVAO DE AGUIAR.

He has, also, translated into Portuguese the Wealth of Nations by Adam Smith.

He has been awarded several prizes.

Don't forget the name of this great author, you'll be hearing of him soon.

Thank you for spending time in Universal Culture.

Thanks for visiting.

Μοιράιδα είπε...

καλως όρισες ξένε στον τόπο μου δε λέει το άσμα/
ε,κάπως έτσι είναι μωρε και η μπλογκοπαρέες..
ένα άλλο άσμα πάλι κάπως πιο ηλεκτρονικό μου λέει στο αυτί:
μ αρέσει να μαι μαζί σου γιατι μ αρέσει να ζω...
αντε μου Λιάκο μου να μαστε όλοι καλα!

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Plotter, I hope you enjoy. The address is http://plotter-brasil.blogspot.com. A hug.