Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Tranquility


Ναι, το ξέρω, η εποχή που περνάω αυτήν τη στιγμή είναι από τις πιο άχαρες. Ότι θέλω να κατακτήσω τον κόσμο και το θέλω τώρα, χωρίς καθυστέρηση. Εφηβεία. Αφού λοιπόν γνωρίζω τα συμπτώματα, γιατί δεν μπορώ να τα καταπολεμήσω; Εκατομμύρια πράγματα τριβελίζουν το μυαλό μου. Θέλω απαντήσεις. Και επειδή δεν μπορώ να τις βρω στους γύρω μου με πιάνει πανικός. Νοιώθω ότι είμαι ο μόνος άνθρωπος στον κόσμο που έχει τις ίδιες ανησυχίες, προβληματισμούς, όνειρα. Ευτυχώς για εμένα είδα ότι υπάρχουν και άλλα άτομα! Αλλά πάντα κάτι θα με χωρίζει από αυτά... Η απόσταση, οι υποχρεώσεις, εγώ... Δεν είναι τίποτα, θα μου περάσει, έχω μάθει να κάνω υπομονή. Κάνω τα ξεσπάσματά μου και ηρεμώ. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που θέλω να σας γράψω, να σας πω... Αλλά δε βρίσκω τις κατάλληλες λέξεις... Όλα είναι μια ιδέα, τίποτα άλλο, έπιασες την ιδέα, τελείωσες.... Όλα εξαρτώνται από εσένα. Κάποια στιγμή όλα θα περάσουν, και θα γυρνάω πίσω στις σελίδες του ιστολογίου μου και θα γελάω με αυτά που σας γράφω, όπως γίνεται με το ημερολόγιο που κρατώ. Αλλά μέχρι τότε, χαίρομαι πολύ που έχω έναν τέτοιο τρόπο να εκφραστώ, και να βγάλω αυτά που δεν μπορώ να μοιραστώ με τους γύρω μου. Θέλω ηρεμία, τίποτα άλλο. Ελεύθερο χώρο για να αναπνεύσω, να δω καθαρά. Να λάβω κάποιες αποφάσεις... Τίποτα άλλο, Tranquility....

Αυτό που δείχνει η φωτογραφία είναι μερικά πράγματα που με κάνουν να ηρεμώ. Σε συνδυασμό με το τραγουδάκι που παίζει μπορούν να με επαναφέρουν πολύ γρήγορα...Μικρές όμορφες στιγμές... Ελπίζω να σας αρέσουν και τα δύο...

11 σχόλια:

marilia είπε...

Μικρέ, δεν πάει πολύς καιρός που τα ένιωθα έτσι ακριβώς. Και τα έγραφα κι εγώ, μόνο που δεν είχα τότε μπλογκ για να τα αφήσω να φύγουν. Έτσι πάντα έμεναν, αν όχι μέσα μου, κάπου κοντά μου. Σε σελίδες και δισκέτες μες στα συρτάρια... Όλα θα φτιάξουν! Ξέρω από πρώτο χέρι πως η λέξη "υπομονή" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο των νέων, μα... ψάξε την. Βοηθάει μέχρι όλα να πάρουν την τροπή που θες! ;)

Εικόνα και ήχος άψογα συνδυασμένα, μικρό μου! Γλυκουλοφιλάκι και χαμόγελο συνωμοτικό. ;) Να ομορφοπερνάς!

Ανώνυμος είπε...

Ηλια και εγω θελω να γραψω για πολλα και δε βρισκω τις καταλληλες λεξεις.Και δε βρισκω τις απαντησεις στα ατομα γυρω μου.Διαβαζω το κειμενο σου και βλεπω τον εαυτο μου εκει.
Παντως ειναι πολυ καλο που ξερεις τι θελεις να σπουδασεις.Αλλα παιδια δεν εχουν ιδεα.

iLiAs είπε...

Λιάκο, αν δε μπορείς να μας το πεις με λόγια, ζωγράφισε το! :)
Είναι θετικό να έχεις ανήσυχο πνεύμα, σημαίνει δε συμβιβάζεσαι εύκολα!

Ανώνυμος είπε...

Λιακο;Σε μενα παει αυτο;Τι σημαινει;
Εχεις προσκληση σε μπλογκοπαιχνιδο
http://anisixos.blogspot.com/2007/06/blog-post_10.html

Ηλιας....Just me! είπε...

Μαριλού μου αχ και να ξερες πόσα βιβλία έχουν γεμίσει από τέτοιες σελίδες! Γεμάτες! Ας μην μιλήσω για τα αρχεία του υπολογιστή! Και τώρα το blogging! Η υπομονή για έναν περίεργο λόγο υπάρχει μόνο σε πράγματα που είμαι πεπεισμένος ότι θα αλλάξουν! Σε όλα τα υπόλοιπα είμαι ανυπόμονος εντελώς όμως! Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι και η εικόνα!

Ανήσυχε, κάποια στιγμή όλα θα περάσουν. Αυτό που αισθανόμαστε ελπίζω να αλλάξει κάποια στιγμή! Τι στο διάολο; πόσο κρατάει αυτή η ριμάδα η εφηβεία ρε γαμώτο? Όσο για την σχολή την επέλεξα μετά από πολύ πολύ ψάξιμο, δεκάδες ώρες ΣΕΠ με ανθρώπους που ήξεραν αλλιώς δεν θα ήξερα κι εγώ όπως όλοι οι άλλοι. το θέμα είναι να ενδιαφερθείς πρώτα εσύ, μετά κάποια λύση θα βρεις πιστεύω. Αλλά πολλά άτομα δεν κάνουν ούτε αυτό, δεν ενδιαφέρονται καν... Πολύ φλου...

Λιάκο, όντως, κάποια μέρα θα σας ζωγραφίσω κι όλας! :D Με τους συμβιβασμούς γενικά είμαι τσακωμένος, όχι τώρα, χρόοοοοονια!

Ηλιας....Just me! είπε...

Aνήσυχε το Λιάκος είναι υποκοριστικό του Ηλίας. Ηλίας-Λιάκος! Σε εμένα πήγαινε.... Έρχομαι να δω την πρόσκλησή σου!

Κουέλλα Δύο είπε...

Πέρασε απ' το λειβάδι να σε κεράσουμε κανένα χόρτο πριν ξεκινήσεις τη μεγάλη αναζήτηση

Ανώνυμος είπε...

Γλυκό και τρυφερό μου παλικάρι , θα βρεις τις λύσεις και θα πάρεις τις αποφάσεις σου ...σιγά σιγα δεν θέλει πίεση.

Σου έχω εμπιστοσύνη!

Καλή εβδομάδα μικρούλη μου.

Ηλιας....Just me! είπε...

Κουέλλες απο το λειβάδι φεύγετε με βάρδιες; Έρχομαι ευχρίστως, έχετε ρόκκα που μου αρέσει πάρα πολύ; :D


Blogoμανούλα θα τις βρω τις απαντήσεις. Έχεις δίκαιο! Και έροχμαι να σου πω μια ιδέα που μου ήρθε στο μυαλό με την ιστορία σου! Θα έχει πολλή πλάκα εάν μπορέσουνμε και το κάνουμε αυτό!

Ανώνυμος είπε...

Παλικάρι μου καλο σου έχω πρόσκληση στο μπλογκ μου και θα ήθελα να μάθω τα "όνειρά σου"...για την τέλεια γυναίκα...
Πολλά φιλάκια

Σπύρος είπε...

Μην αφήνεις ερωτοαπαντήσεις να σου σπαταλάνε την ενέργεια που έχεις περίσσια.Και να περάσεις την εφηβεία πάλι ερωτήσεις θα μένουν , ερωτήσεις μένουν μια ζωη οπότε δεν ειναι μόνο της περιόδου. Εύχομαι να εισαι πάντα καλά..και να περνας ότι και να έχεις τόσο ευέλικτα που μόνο εσύ ξέρεις.