Τρίτη 5 Ιουνίου 2007

Χρόνια μου πολλά!


Σήμερα είμαι officialy 18 χρονών! Κανονικά και με το νόμο! Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι το μαγικό σε όλη αυτήν την κατάσταση, ότι ήμουν όλη μέρα εχθές είμαι και σήμερα! όχι ότι περίμενα κάτι το διαφορετικό! Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα! Για εμένα είναι μια μέρα ξεχωριστή και σκέφτομαι να την περάσω όπως ακριβώς επιθυμώ! Ίσως γι αυτό να μου αρέσει τοσο πολύ αυτή η εποχή! Γεννήθηκα την πιο όμορφη εποχή του χρόνου! Μόνο που σήμερα μας κάνει μερικά τσαλιμάκια ο καιρός! Εγώ είμαι αποφασισμένος να πάω για μπάνιο και με την βροχή! Πάλι καλά που σας γράφω αυτό που διαβάζετε και δεν αποφάσισα να σας γράψω αυτό που είχε προετοιμάσει στο word! Χαρά σε όλους! Ελπίδα σε όλους! Συναισθήματα που μας γεμίζουν σε όλους! Ευχες και παρευχές! Σήμερα μπορεί να είναι η μέρα που θα πραγματοποιηθούν! Όλα είναι πιθανά!

16 σχόλια:

elena είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! ΠΡΩΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ Η e-nona ΣΟΥ!!!!
ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ - ΣΕ ΦΙΛΩ!!!! :-))))

the bastard; unshaved. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κουέλλα Δύο είπε...

Χρόνια Πολλά! Μπεεεεεεεε.....
Κερνάω χόρτα!

Ηλιας....Just me! είπε...

e-Νονά μου! Σ ευχαριστώ πολύ! πολύ χαίρομαι που είσαι η πρώτη που μου στέλνει τα χρόνια πολλά!

Έφηβε σ' ευχαριστώ και εσένα!

Κουέλλα δύο καλως όρισες στο φτωχικό μου! Τα χόρτα σου τα δέχομαι αν και θα είνια το ορεκτικό! Δεν είμια vegeterian αλλά μην ανησυχείς δν τρώω προβατάκια!

marilia είπε...

Μεγάλωσεεεεεεεεεεεεεεεεες!!!! :D Χρόνια πολλά, γλυκά, ευτυχισμένα, ερωτευμένα, δημιουργικά, γεμάτα υγεία και χαρά! Χρόνια όπως τα ονειρεύεσαι και τα περιμένεις!!!

Φιλάκια τόοοοοοοοοοοοοοοοσα τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσα!!!

Μια κουταλίτσα τούρτα και για μένα, έτσι; ;):)

Ανώνυμος είπε...

Πω πω!Τι ωραία ηλικία! Χρόνια Πολλά!

Ηλιας....Just me! είπε...

Toύρτα όση θέλεις Μαριλίτσα μου! Αυτή είναι σικέ! Θα σου φέρω εγώ να φας μια block forest! Να παθεις την πλάκα σου!

Lifewhispers σε ευχαριστώ πολύ αλλά δεν μπορώ να σε βρω στο blog soy...Μπορείς να μου στείλεις την διεύθυνση σου?

Ηλιας....Just me! είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ηλιας....Just me! είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ηλιας....Just me! είπε...

Και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας συστησω μια πολύ καλή μου φίλη! Τη Νένα Είμαι σίγουρος ότι θα την λετρέψετε και θα ενσωματωθεί στην παρέα μας πολύ γρήγορα! Μάλιστα πιο παλιά είχα δημοσιεύσει kι εγώ ένα postaki της, η άλλη όψη της ψευδαίσθησης! Ας την καλωσορίσουμε λοιπόν! Νένα μου καλή αρχή στο blogoχωριό! :D

Δεν ξέρω τι παίζει με τον blogger κάνει πολλά τσαλιμάκια... Η σελίδα πάντως είναι http://galaziesoptasies.blogspot.com/

iLiAs είπε...

Χρόνια πολλά με υγεία & χαρά συνονόματεo!

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!

Ηλιας....Just me! είπε...

Ευχαριστώ πολύ lockheart! Κι εσύ ό,τι επιθυμείς να το βρεις!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Aχ, τη φάγατε την τούρτα γμτ.
Δεν πειράζει..
ΝΑ ΤΑ 100ΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γλαρένιες αγκαλιές

Ηλιας....Just me! είπε...

Γλαρένια μου τούρτα υπαρχει για όλους όσοι θέλουν να φάνε! Κι αν έχει τεειώσει, θα φέρω ειδική special for you!

Ανώνυμος είπε...

Καμάρι μου συγνώμη αλλα μέρες τώρα είμαι στα χαμένα και δεν προλαβαίνω

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ 18 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ

ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ !!!!