Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007

Η περίεργη περίοδος της απραξίας

Μια περίεργη περίοδος μόλις τελείωσε και ακόμα προσπαθώ να ξεκολλήσω από αυτήν. Ένα πρόγραμμα το οποίο ακολουθούσα τόσο καιρό δεν χρειάζεται πλέον να με διατάζει! Έχω εξαντλήσει οτιδήποτε διαβάζεται μέσα στο σπίτι, ατελείωτες βόλτες, μπάνια έξοδοι τα οποία με έχουν αφήσει και BROKE! Μια περίεργη περίοδος απραξίας που στην αρχή την διασκέδαζα πάρα πολύ! Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να κοιμηθώ και λιώσω στο γλυκό μου κρεβατάκι, αλλά πόσο πια να κοιμηθείς; Αυτό πάλι που μπορώ να κοιμηθώ όσο θέλω και το μάτι μου είναι γαρίδα πιο νωρίς απ΄ότι σηκωνόμουν την περίοδο των εξετάσεων; Μυστήριο πράγμα ο άνθρωπος! Αυτα τα υπέροχα Χ που είναι τραβηγμένα εδώ και μήνες στο πρόγραμμα των εξετάσεων δεν λένε να φύγουν από το ντουλάπι της βιβλιοθήκης μου. Δεν ξέρω αλλά κάτι μέσα μου μου λέει να μην τα πετάξω ακόμα. Είναι πολύ περίεργο το πως "δένεσαι" με μερικά πράγματα. Τώρα πως ακριβώς δέθηκα με αυτές τις μαύρες χαρακιές στο λευκό χαρτί δεν ξέρω αλλά κάποια στιγμή πρέπει να τις βγάλω. Αλλά μετά θα μείνει άδειο το ντουλάπι! I have to move on! Συλλέγω πληροφορίες και συνεχίζω!


Συλλέγω αναμνήσεις και συνεχίζω! Το μόνο που μου λείπει τώρα είναι ξεκάθαροι στόχοι, αλλά μέχρι να έρθουν θα πρέπει να απολαύσω την διαδρομή που λέει και ένας φίλος μου! Let's join the ride! Όλα μαζί, οι αναμνήσεις και οι πληροφορίες, συνθέτουν το σήμερα! Και είναι ένα πολύ όμορφο σήμερα και συνάμα πολύ ΠΕΡΙΕΡΓΟ! Η λέξη "περίεργο" μονοπωλεί στο σημερινό post! Μήπως είμαι πολύ περίεργος τελικά ; :D


Το παιδί που παίζει στη μουσικούλα δεν ξέρω πόσο μέλλον έχει ακόμα, αλλά αυτό το τραγουδάκι του θα μας έρχεται στο μυαλό κάθε κάλοκαίρι!

16 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

Αχ αυτά τα Χ δεν ξέρεις πόσο καιρό είχα κάνει να τα ξεφορτωθώ.. Τα κοίταζα, τα ξανακοίταζα, τα έβλεπα, δεν τα χόρταινα. End of an era, λοιπόν;;; Ναι και ξεκίνημα μιας άλλης.. Αφού πρώτα ξεκουραστείς..

Paranoia είπε...

γράφεις εξαιρετικά
χαίρομαι που είδα και τούτο δω το φωτάκι!

aisthisis είπε...

Μου θυμίζεις τον εαυτό μου σε αντίστοιχη φάση.
Η διαδικασία των εξετάσεων είναι τόσο απαιτητική-θα έλεγα απάνθρωπη-που θέλει καιρό να ξεπεράσουμε τις συνέπειες της ασφυκτικής πίεσης που υποστήκαμε.
Καλή συνέχεια!

Ηλιας....Just me! είπε...

Sunshine @

Ηλιαχτίδα μου δεν ξέρεις πόσο ευχαριστιόμουν να τραβάω αυτά τα υπέροχα Χ! Στους μήνες, στα μαθήματα, στις προγραματισμένες ώρες προετοιμασίας! Χ, Χ, Χ! Και από ξεκούραση, άλλο τίποτα! Αλλά η περίοδος απραξίας αύριο τελειώνει! Πιάνω δουλειά!

Paranoia @

Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το Blog μου! Και καλώς ήρθες σε αυτό!

Aisthisis@

Όταν τελείωσα με όλα, άρχισα να μην το πιστεύω! Δηλαδή δεν θα χρειαστεί να κάτσω να ξαναδιαβάσω τόσο πολύ; Να ξενυχτήσω πάνω από οτ βιβλίο; Τώρα πλέον το έχω εμπεδώσει! Και ξενυχτώ αλλά όχι πάνω από το βιβλίο! ;)

elena είπε...

τι υπεροχη.... υπεροχη ηλικια!!!!

Unknown είπε...

Krima pou den sinexises na grafeis sto allo sou to blog. O tropos pou grafeis einai pragmatika e3airetikos. Mou thimizei ena siggrafea - ton Kafka an ton gnorizeis. An den ton gnorizeis, kane ton google ke diavase ke kamia apo tis istories tou. Tromeros siggrafeas.

Tora yia ta X pou exeis, niothw ke ego akrivos to idio. Den thelo na ta 3efortothw. Oti perase apo ti zwi mou ton perasmeno mou ke teliko xrono tou sxoleiou to exo kratisei, ke den thelw na to filaksw i na to apoxoristw. It's a little part of a time and a place that I want to keep forever like it hasn't changed.

And then, on the other hand, I want it to change and I want to move on. It's a different chapter.

Either way, esy sinexise na kaneis afto pou goustareis, kai ta X tha arxizoun na xannoun tin epidrasi tous siga siga... Time heals (and ruins) everything. It's a fact.

Ηλιας....Just me! είπε...

Ελενα@

Έλενα βρίσκεις ε; Εμένα μέχρι τώρα μου φαινόταν τόσο άχαρη! Αλλά που θα πάει, θα φτιάξει! Μάλλον φτιάχνει! Πολλλλλάάάάάάά φιλάκια e-νονά μου!

Lesman@

Χαίρομαι που σου άρεσαν αυτά που γράφω στο άλλο μου blog. Αλλά όπως έγραφα ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση να το κλεισω. Αυτό ήταν το πρώτο μου εγχειρημα να ανοιχτώ σε νέους ορίζοντες. Και ευτυχώς δικαιώθηκε η τόλμη μου! Τώρα όσον αφορά τον κάφκα τον έχω ακουστά αλλά δεν έχω διαβάσει ποτέ... Αλλά μια και το λες εσύ θα ψάξω να διαβάσω κάτι δικό του... Νομίζω ότι αυτά τα Χ θα μείνουν εκεί, μέσα στο ντουλάπι της βιβλιοθήκης μου. Για να μου θυμίζει αυτήν την εποχή...


Τime heals (and ruins) everything. It's a fact.

If only time exists!

Εσύ ετοιμάζεσαι για στρατό η είσαι στην περίπτωση του εφτατάξιου;

iLiAs είπε...

Συνονόματε είσαι πολύ περίεργος! :)

Ηλιας....Just me! είπε...

Είσαι ο πρώτος άνθρωπος σε αυτό το post που το κατάλαβε! :D Μπράβο συνονόματε!

the bastard; unshaved. είπε...

Μια απ' τα ίδια...

marilia είπε...

Μικρέ, το πρόγραμμα μαθημάτων της Γ' Λυκείου, είναι ΑΚΟΜΑ κολλημένο στο ράφι της βιβλιοθήκης όπου είναι ΑΚΟΜΑ... όρθια τα βιβλία μου. Γιατί άραγε; Έχουν περάσει οχτώ χρόνια...

Ανώνυμος είπε...

Αγοράκι μου και στόχους θα βάλεις και την διαδρομή της ζωής θα κάνεις και ολα θα γίνουν , ένα βήμα τη φορά ...βιάζεσαι μικρούλη μου το ξέρεις?

Πολλά φιλάκια απολαυσε το καλοκαίρι και διασκέδασε.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Κι εδώ ωραία είναι δε λέω...
Μ' αρέσει κι ο τίτλος... "επί παντός στητού"! χαχαχαχα

Εγώ είμαι πολύ μαζόχα! Μου έλλειψε το διάβασμα και οι εξετάσεις και τό ριξα πάλι στις σπουδές τώρα που σαραντάρισα!

Καλό Σ/Κ φίλε!

Ανώνυμος είπε...

Ηλία μου δύσκολη περίοδος γι αυτό και χάθηκα! Είναι προσωρινή η απουσία όμως!
Τελείωσες καλό μου,ε; Πως τα πήγες; Ελπίζω να έσκισες γιατί τα γνωστά μου άτομα δυστυχώς δεν τα πήγαν καλά!
Ελπίζω εσύ να διέπρεψες! Αλήθεια για που προσανατολίζεσαι; Τι σχολή θες;

Ηλιας....Just me! είπε...

Έφηβε I know....

Μαριλού@

Μήπως σκέφτεσαι να ξαναδώσεις; :D

Trelofanasmenh @

Blogoμανούλα λες να βιάζομαι; Θα το κοιτάξω... This i just....me!

Askar@

Πατέρα καλώς; όρισες στο καινούριο μου (λέμε τώρα) σπιτικό. Βλέπω ο τίτλος σε συγκίνησε! Και τι πειράζει που έκατσες και πάλι στα θρανία; γηράσκεις αει διδασκόμενος!

Nemo@

οκ κοπέλα μου. Εμείςπ άντως σε περιμένουμε! Ναι τα αποτελέσματα βγήκαν και περνάω στην οικονομική σχολή που θέλω Πειραιά! Στις αρχές του μήνα θα φτιάξουμε και μηχανογραφικά!

Ανώνυμος είπε...

Oh la la Ηλία μου! Εγώ θα βγαίνω από το Πα.Πεί. κι εσύ θα μπαίνεις,ε; Άντε καλά αποτελέσματα (αυτά των βάσεων εννοώ) και ένα είναι σίγουρο αν περάσεις Παπει θα περάσεις εγγυημένα ΤΕΛΕΙΑ!!!