Τετάρτη 6 Ιουνίου 2007

Ο απολογισμός της ημέρας...






Είμαι πλέον δεκαοχτώ χρονών και μιας ημέρας. Ο απολογισμός της ημέρας; Έχουμε και λέμε:



Μια όμορφη ημέρα από άποψη βιωμάτων γιατί η ημέρα μας τα χάλασε σήμερα! Ηνία η πρώτη χρονιά μετά από δεκαοχτώ χρόνια που έχει τέτοιο καλοκαιροί αυτήν την ημέρα... Εξετάσεις, παλιοπαρέα καφεδάκι στην παραλία...




απόλαυση.... Κάπου εκεί μέσα ένοιωσα μόνος μου.... Αλλά δεν μπορούσα να προσδιορίσω το λόγο της μοναξιάς μου. Ήμουν ανάμεσα σε ανθρώπους που τους ξέρω με αγαπούν και τους αγαπώ... Κι όμως κάτι έλλειπε... Το μεσημεράκι πέρασε... γύρισα σπίτι με καμία όρεξη για να γλεντήσω άλλο... Ο καιρός έγινε ακόμα πιο μουντός, σα να χαρακτήριζε την δική μου ιδιοσυγκρασία εκείνη τη στιγμή... Έπεσα για ύπνο, έναν ύπνο χωρίς όνειρα, χωρίς αυταπάτες. Πόσο ήθελα να ονειρευτώ κάτι καλό.... Αλλά δεν ήρθε όταν το ήθελα... Το απόγευμα συνέχισε να είναι θολό... Η όρεξη έπεφτε ακόμα περισσότερο... Και τότε ξαφνικά, ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του μέσα από τα σύννεφα και άρχισε να τα σκίζει! Οι ακτίνες έπεφταν στην θάλασσα που απέκτησε ένα χρυσαφί χρώμα.... Και τότε όλα άλλαξαν. Η όρεξη επανήλθε, κάποιο αόρατο σημάδι μου έδειξε τον δρόμο κι εγώ απλώς τον ακολούθησα... Πιστεύετε στα σημάδια; Ούτε κι εγώ! :D



Κανόνισα αμέσως τη έξοδό μου και τελικά δεν το μετάνιωσα! Πέρασα υπέροχα! καταπληκτικά, ανάμεσα σε φίλους που αγαπώ και με αγαπούν! Και πλέον το έδειχναν έμπρακτα, με την παρουσία τους σε κάτι που στήθηκε ειδικά για εμένα! Και τους ευχαριστώ γι αυτό! Τούρτα δεν μου έφεραν, μου έκαναν κάτι ακόμα πιο όμορφο, ένα κεράκι πάνω σε ένα banofi και μου ευχήθηκαν τραγουδώντας το γνωστό εμβατήριο.... και πριν το σβήσω, η ευχή μου.... Και η ευχή μου δεν ήταν άλλη, από το να μπορώ και του χρόνου και του αντίχρονου αλλά και κάθε χρόνο να περνώ το ίδιο όμορφα και να εκλαμβάνω τα ίδια συναισθήματα που εξέλαβα από τους ανρώπους γύρω μου.... Ελπίζω να μην ζητάω πολλά....



Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί: From wehat are we made of?


Ποτέ δεν έχω φτάσει σε ένα τελικό συμπέρασμα... Για ένα πράγμα όμως είμαι σίγουρος:


Το κυριότερο συστατικό μας είναι συγκινησιακά φορτισμένο.


Με όλων των ειδών τις συγκινήσεις.


Αυτές είναι που μας ωθούν.


Να κλάψουμε να γελάσουμε, να φύγoυμε να πετάξουμε , να διασκεδάσουμε! να χαρούμε να αγαπήσουμε και να μισήσουμε! Να αγαπηθούμε, να προστατέψουμε, να αισθανθούμε σιγουριά!


just because we are made from all of these....


για τίποτα άλλο...


αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό το υλικό....


Άλλοι το λένε αερικό, άλλοι σκέψη, άλλοι χημικές αντιδράσεις!


Εμένα μου αρέσει να το λέω ψυχή...


Ο απολογισμός της ημέρας:


Είμαι δεκαοχτώ χρονών και μίας ημέρας μεγαλύτερος και ελπίζω ότι είμαι δεκαοχτώ χρονών και μιας ημέρας σοφότερος από εχθές...


Λίγο ή πολύ, αυτός είναι ο απολογισμός μου... Κάτι είναι και αυτό....

17 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Ρε αγαπουλα ειχες γενεθλεια?
Πω πω..ξεχαστηκα τελειως!
Χρονια πολλα αδερφακι μου!!!
Να σε χαιρομαστε!!

(δεν ξερεις ποσο συγκινουμαι που σε λεω αδερφακι..ειναι μαλλον γιατι δεν ειχα ποτε)

Ηλιας....Just me! είπε...

Αδερφούλα σ ευχαριστώ πολύ κι εσύ ό,τι επιθυμείς! Και να με λες όσο θέλεις αδερφάκι! Κι εμένα μου αρέσει που απέκτησα μια αδερφούλα!

marilia είπε...

Μικρέ -εγώ έτσι θα σε λέω, σε πειράζει;-, κάθε μέρα σε συμπαθώ και περισσότερο. ;)

Βούτα ένα φιλί! Μμμμαααατς! Να ομορφοπερνάς πάντα!

Ανώνυμος είπε...

Επειδή κάτι μου θυμίζει η ιστορία οσυ, έχε υπόψιν σου ότι εκείνη τη σημαντική ημέρα των γενθλίων μας, πάντα θα υπάρχει ένα δευτερολεπτάκι που θα αισθανθούμε έτσι. Σε εσένα κράτησε λίγο περισσότερο οκ.΄Αλλά στατιστικά, μετο που θα νιώσεις έτσι, να ξέρεις ότι θα βρεθεί λόγοσ, ο πιο μικρός έστω, που θα σε κάνει να χαμογελάσεις και τελικά να περάσεις απίθανα! Worry not, my friend!!

the bastard; unshaved. είπε...

Μα γι' αυτό ζούμε.
Για τις συγκινήσεις της ζωής.
Και για τις όμορφες στιγμές.
Και για τις άσχημες.
Στον απολογισμό όμως να κρατάμε όσες θέλουμε.

Κι αν ποτέ νιώσεις μόνος, δώσε ενα χαστούκι στον Ηλία και πες του, "Είμαι καλά".
Και θα συνέλθει.
Κι αν δεν μπορείς να το ελεγξεις, απλά απόλαυσέ το.

Ηλιας....Just me! είπε...

Αφού έτσι με θέλεις έτσι θα είμαι, όχι ότι σκόπευα να αλλάξω! Το βουτάω το ομορφοφιλί! Btw τα μικρά μέχρι πότε θα τα έχετε δεσμευμένα στο σχολείος Δεν τα λυπάστε;

lifewhispers ελπίζω να έχεις δίκιο. Αλλά και πάλι όλο αυτό είχε να μου δώσει και από μόνο του ένα μάθημα! lifewhispers εσύ δεν έχεις blog? και αν έχεις γιατί δεν μπορώ να το δω;

Έφηβε, όντως στον απολογισμό κρατάμε όσες θέλουμε! Και σε τελική ανάλυση, αυτό είαι και το όμορφο της όλης κατάστασης... Όσο για το χαστούκι, δε νομιζω ότι ένα θα μπορέσει να με συνεφέρει! Όπως είχαμε πει κάποια άλλη στιγμή, θα είναι μια μάχη μέχρι τελικής; πτώσεως, μέχρι κάποιος από τους δύο βγει knock out, ή απλώς να φτάσουμε σε συμβιβασμό!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος απολογισμός ...σοφότερος θα γίνεσαι κάθε μέρα , έτσι ειναι η ζωή όσο ζούμε μαθαίνουμε καμάρι μου

Χαίρομαι που πέρασες καλά (ευχές άφησα στο προηγούμενο ποστ , εστω και αργά)

Το ότι είμαστε φτιαγμένη με Ψυχή...τα λέει όλα
Πολλά φιλιά

Ηλιας....Just me! είπε...

Blogoμανούλα μου σε ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές και για όλα! Ένας απολογισμός που θα μου μείνιε χαραγμένος στο μυαλό γιαπ ολύ καιρό ακόμα! Έρχομαι να δω την εξέλιξη με την δική σου ιστορία!

Gwgw είπε...

Χρόνια σου πολλά καλέ!

Ηλιας....Just me! είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Γωγώ μου! Και εσύ ό,τι επιθυμείς!

Ηλιας....Just me! είπε...

Αξίζει να το διαβάσετε... Με ανατρίχιασε η κοπελιά...


http://galaziesoptasies.blogspot.com/2007/06/blog-post_05.html

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Αχ! Χαρούμενη ενήλικη ζωή..! (οκ, δεν είμαι η μικρότερη του μπλογκοχωριού!)

Ηλιας....Just me! είπε...

Ναι η αλήθεια είνια ότι είσαι μερικές μέρες μεγαλύτερή μου! :D

Ανώνυμος είπε...

geia su re ilia!
πως παει; χρονια πολλα καταρχην!
καλως ηρθες στην ενηλικη ζωη...
ειναι λιγο περιεργα τωρα..εφηβος,ενηλικας, φοιτητης..σε αυτη την ηλικια νιωθει κανεις οτι πρεπει να αποδειξει στον εαυτο του οτι εχει αλλαξει αλλα στην πραγματικοτητα δεν εχει αλλαξει..δε μπορω να στο εξηγησω ακριβως..εσυ παντως μην πιεστεις να αλλαξεις..θα γινει απο μονο του αυτο..στην πραγματικοτητα ιδιος θα μεινεις ασχετα αν στα 18 θεωρειται οτι γινεσαι ενηλικας..σε ζαλισα..
πως τα πηγες στις πανελληνιες αληθεια;

Ηλιας....Just me! είπε...

anisixe καλώς όρισες στο blog μου. Η Ενηλικίωση ήρθε, άλλα όπως έγραψα και όπως προείπες τίποτα δενέχει αλλάξει από πριν... Οι αλλαγές μάλον έχουν έρθει εδώ και καιρό... ΤΟ μόνο που θέλω να λάβω τώρα είνια απαντήσεις... Αλλά έχω μάθει να περιμένω... Κάποια στιγμή θα έρθουν....


Στις πανελλήνιες πήγα πάρα πολύ καλά! Στην σχολή που θέλω περνάω κατά πάσα πιθανότητα. Τώρα αναμένω τα επίσημα αποτελέσματα γιατί είναι και μια έκθεση πολύ απρόβλεπτη όσο και αν πιστεύεις ότι έχεις πάει καλα.... Είδομεν!

Ανώνυμος είπε...

εγω να δεις απαντησεις που θελω..
σε ποια σχολη θελεις να περασεις;

Ηλιας....Just me! είπε...

Λογιστικη και χρηματοοικονομική Στην Αθήνα ή τον Πειραιά... Θα δείξουν οι βαθμοί που βγαίνουν στο υέλος του μήνα!