Δευτέρα 4 Ιουνίου 2007

Μια μέρα στην Αθήνα!










Εχθές πήγα με την παρέα μου Αθήνα για να διασκεδάσουμε, μετά από ένα ξενύχτι που κράτησε μέχρι το πρωί! Γυρίσαμε σπίτι, κάναμε ένα μπάνιο, αλλάξαμε ρούχα και πάλι στους δρόμους! Προορισμός μας: Ο σταθμός των τρένων αυτήν τη φορά όχι για μια φυγή, αλλά για ένα ταξιδάκι... Η διαδρομή απολαυσατική όπως θα δείτε και από τις φωτογραφίες... Πήγαμε Αθήνα πήραμε μτρεο και πήγαμε Σύνταγμα






όπου και περιμέναμε το Allou fun bus, όπου και το χάσαμε για μερικά δευτερόλεπτα! Έτσι αναγκαστήκαμε να πάρουμε ένα ταξί! By the way μην το πάρουν στραβά οι απανταχού ταξιτζήδες, αλλά είστε λίγο περίεργοι όταν πιάνετε το τιμόνι! Μιλάμε η πλήρης μετάλαξη! Με το πολλά φτάσαμε Allou! Ένας τεραστιος χώρος με πάρα πολλές επιλογές για να διασκεδάσεις! Ένα θα σας πω: Σαν πρωτάρη με έβαλαν στο τρενάκι με το νερό μπροστά μπροστά και χωρίς αδιάβροχο! Έλα ρε μαλάκα, δεν θα βραχεις πολύ! αφού με έβαλαν μέσα μου κάνει ο πίσω μου: Την πάτησες! Να βλέπετε έναν τρελό να προσπαθεί να βγει από το βαγόνι και να τον κρατάνε οι άλλοι από πίσω! Περιττό να σας πω ότι έγινα λούτσα! Τουλάχιστον το απόλαυσα! Τα κωολοπαίδια όμως θα μου οτ πληρώσουν! Έχω ήδη σκαρφιστεί την φάρσα που θα τους κάνω! Και θα σας συστήνα ανεπιφύλακτα το 4G! Μιλάμε απίστευτό!φανταστείτε ότι είναι κάτι σζαν σφυρί που ανεβαίνει μέχρι ενός σημείου και σε αμόλα! Ε από εκεί πιάνεις κάτι ταχύτητες τρελες! (Ειδικά εγώ με μια ελαφρια υψοφοβία ένοιωθα την αδρεναλίνη να κυλά στις φλεβες μου! Αλλά σίγουρα θα το ξανάκανα!)



Πέρασε η μέρα όμορφα στο Allou και ήταν καιρός να πάμε στο Village να δουμε τον Σάάάάάάάάκηηηηηηηηηη! Alter Ego λοιπόν η επιλογή μας! Και έκανα το τραγικό λάθος να κάτσω ανάμεσα σε δύο Ρουβίτσες! το τι αναστεναγμός έπεσε και το τι Σάκη! Το highlight της βραδυάς: Είχε μια σκηνή που έδειχνε τον Σάκη πριφίλ και φαινόταν οτ αυτί του. Τότε πετάγεται μια Ρουβίτσα από τα αριστερά μυο και λέει το κορυφαίο: Αχ, ακόμα και το αυτί του είναι τόσο όμορφο! Για να μην μιλήσω για την σκηνή που ο Σάκης λέει στην αγαπημένη του το πολυπόθητο Σ' αγαπώ.... ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ οι αναστεναγμοί! λες και το έλεγε στις απανταχού Ρουβίτσες ο άτιμος! Σε γενικές γραμμές ήταν ωραία η ταινία, (μαζί με τις ρουβίτσες έγινε πολύ απολαυστική!)
Τέλος και ο Village και ήταν η ώρα να γυρίσουμε Χαλκίδα! Πήραμε έναν ταξιτζή που τι να σας πω ρε παιδία, ήταν η επιτομή του Ταρίφα! Ήταν Αλβανός! (όχι ότι είμαι ρατσιστής απλά ήταν Αλβανός ο άνθρωπος) και έτυχε να πάρω στο τραξί όλα τα κορίτσια... Να με έχει πρήξει: Τι ταινία είδατε, πόσες ταινίες μπορείς να δεις με ένα εισιτήριο, έχει επιλογές το ένα το άλλο... Και τι να του πω που ήμουν μέσα με τρία κορίτσια, τα οποία να έχουν πεθάνει στα γέλια.... Ε'δια και απόειδα και αφού κατάλαβα ότι ο κύριος δεν μας πήγαινε Σύνταγμα αλλά το γύρο της Αθήνας και το ταξίμετρο είχε δείξει πέντε ευρώ ήδη πιάνω με το μάτι μου μια στάση του ΟΑΣΑ.... Υπάρχει Θεός σκέφτομαι και λεω του ταρίφα να σταματήσει.... Το κορυφαίο είναι που όταν μου ζήτησε τα πεντάευρω βγάζω από το πορτοφόλι μου το δεκάευρω και κατά λάθος βγάζω δυο... Δώστα και τα δύο μου κάνει... Τώρα να σου δώσω πέντε να σου δώσω άλλε πέντε άλλα τρία.... Τα κορίτσια να έχουν πάθει έναν πανικό, που σταματήσαμε ρε Ηλία, trust me κορίτσια... Θησείο μας άφησε ο κύριος... είχε και απευθείας ανταπόκριση με τον ηλεκτρικό για τα κάτω Πατήσια χώρις στάσεις και αλλαγές μεταφορικών! xixi! Φτάσαμε και πιο γρήγορα από τους άλλους που πήγαν Σύνταγμα! ΑΝ μην σας πω τι έγινε στο λεωφορείο του γυρισμού! Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει! Γυρίσαε σπίτι όλοι πτώματα και ράκη! ΣΑλλά ήταν μια απολαυστική μέρα που θα μου μέινει αξέχαστη! Κράτησα και το βραχιολάκι του fun park! Αυτό γιατίς το κρατάει (Ο Αλβανός εκτός των άλλων ήταν και περίεργος!) Ελπίζω να μην σας κούρασα! Αλλά όταν ζεις κάτι όμορφο δεν καταλαβαίνεις ούτε πως περνά ο χρόνος ούτε πως ξεκινά το επόμενο ταξίδι!

9 σχόλια:

Σπύρος είπε...

ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ!!! Πολύ ωραίες στιγμές.Μπράβο!

marilia είπε...

Ούτε και τα... σαρδάμ που γράφεις καταλαβαίνεις από τη χαρά σου!!! χιχιχιχιχιιχχιχιχιχιχιχι! Μικρό μουυουουουουουουουοουυου! Χαίρομαι που χαίρεσαι!!!!!!!!!! :):):):):)

Μμμμμμμμμμααααααααααατς!

Υ.Γ. Ρε 'σείς... πώς το κάνετε αυτό με τις απότομες πτώσεις από διάφορα ύψη; Εγώ, η έρμη, ανεβαίνω στο σκαμπό και ζαλίζομαι... Μπρρρρρ! Σας θαυμάζω που τα καταφέρνετε!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μπράβο, μικρούλη μου.
Τη γλέντησα την, όλο ζωντάνια της ηλικίας σου, περιγραφή σου.
Πάντα τέτοια!

Γλαρένιες αγκαλιές

Ηλιας....Just me! είπε...

Περάσαμε τέλεια lockheart όπως ακριβώς το γράφεις!

Ναι η αλήθεια είνια ότι έχω αρκετά σαρδάμ που θα τα φτιάξω γιατί όταν το έγραφα βιαζόμουν για να φύγω για το σχολείο που δίνουμε τις ενδοσχολικές εξετάσεις marilia!

Πολύ μου άρεσε ο χαρακτηρισμός: "όλο ζωντάνια της ηλικίας μου" γλαρένια μου!

Ηλιας....Just me! είπε...

Marilia btw μην νομίζεςι ότι και εμένα ήταν και ό,τι καλύτερο όλο αυτό! Απλά ήθελα πολύ να το δοκιμάσω για να δω μέχρι που φτάνουν τα όριά μου! Και φτάνουν far beyond! Το μόνο που με ψιλοφρίκαρε ήταν ο πύργος! Ένας πύργος που έχει καθίσματα και σε ανεβάζει ψηλά.. Εκεί σε αφήνει για κανένα δίλεπτο και εκεί που λες ότι δεν πρόκειται ποτέ να σε κατεβάσει και έχεις συνηθίζσει να βλέπεις και το Acropolis από απέναντι τσουπ!!!!! Κάνει μια και σε αφήνει... Εκεί τα είδα όλα! Αλλά και αυτό θα το ξανάκανα! :D

Αρί-μαρί είπε...

Μπράβο Ηλία, περάσατε τρέλλα απ'ότι κατάλαβα!
Ζήλεψα κι εγώ αλλά που να πάω η καψερή με αυτήν την μέση σαράβαλο που έχω?
Φιλάκια Ηλία μου!

the bastard; unshaved. είπε...

Χμ χμ κάνει προβλήματα ο blogger me ta comments.
Ζηλεύωω.. θέλω κι εγώ τέτοια.
Λες να βάλω καμμια λεζάντα ΘΕΛΩ σαν της ΤΙΜ; hahah..

Αντε πάντα τέτοια φιλαράκο.. :)

Ηλιας....Just me! είπε...

Asimenia εγώ πηγαίνω όποτε θέλετε! όσον αφορά την μέση σου υπάρχουν και πιο ακίνδυνα σπορ στο αλλού όπως...τα συγκρουώμενα! :D Αλλά δε νομίζω ότι θα τα χρειαστείς, σε κανα μήνα πιστεύω θα είσαι περδίκι και θα μπορείς να πας όπου θέλεις!

έφηβε Σου συστήνω ανεπιφύλακτα να πας! Με τα comments έω αντιμετωπίσει κι εγώ κάτι μικροπροβληματάκια... Α και η καινούρια η πινακίδα σου είνια καταπληκτική! Με photoshop τις φτιάχνεις;

the bastard; unshaved. είπε...

με photoshop ναι.. :)
αν θες κάτι, πες μου.