Σάββατο 28 Απριλίου 2007

Αναμνήσεις....




Σήμερα καθώς γύριζα από το φροντιστήριο με πήρε τηλέφωνο μια θεία μου που μου είχε δανείσει τη φωτογραφική της μηχανή για το Στρασβούργο. Την ήθελε πίσω κι εγώ σαν άνθρωπος στην κοσμάρα μου ακόμα δεν της την είχα επιστρέψει. (Είμαι και λίγο καφρούκος αλλά δεν το λέμε…) Τέσπαν με το που γυρίζω σπίτι βάζω τις μπαταρίες της φωτογραφικής να φορτίσουν. Αλλά ήθελα να σβήσω και τις φωτογραφίες που είχα από Στρασβούργο να μην την επιστρέψω έτσι! Έτσι λοιπόν έκανα ανάστα ο κύριος το δωμάτιό μου για να βρω μπαταρίες να κάνω τη ’’βρωμοδουλειά!’’ στο δωμάτιό μου δεν βρήκα κι έτσι πήγα στο δωμάτιο του αδερφού μου ο οποίος είναι αυτή τη στιγμή Σέρρες (σπουδάζει) Εκεί στη βιβλιοθήκη του βρήκα ένα παλιό walkman! (Δε νομίζω να κυκλοφορούν ακόμα αυτά! Τώρα πλέον το i-pod έχει γίνει must!). Τεσπαν να μην σας τα πολυλογώ μέσα στο walkman ανακάλυψα μια παλιά κασέτα. Ο τίτλος έχει πάνω «Κάτω τα κουλά σου» Ήταν μια παλιά προειδοποίηση που είχα βάλει στον αδερφό μου που τότε ό,τι κασέτα έβρισκε την διπλό και τριπλό έγραφε! Βάζω λοιπόν στο ηχοσύστημα να ακούσω την κασέτα που θυμόμουν ότι είχα γράψει ωραία τραγουδάκια… Αλλά είχα ξεχάσει ότι την κασέτα δεν την είχα τελειώσει όλη και γι αυτό το λόγο είχα γράψει, είχα μάλλον ηχογραφήσει διάφορες φάσεις της παρέας μου μέσα! (Το walkman ηχογραφούσε κι όλας ήταν πολύ hi-tech για τη γενιά του!). δεν μπορείτε να φανταστείτε το χαμόγελό μου που είχε φτάσει όταν άρχισα να ακούω αυτές τις γνώριμες παιδικές φωνούλες που χασκογελούσαν και περνούσαν καλά από τότε! Σε συνδυασμό με τα άπαιχτα τραγουδάκια που κρύβει αυτή η κασέτα έχει κερδίσει μια επάξια (θα μπορούσα να πω την καλύτερη) θέση στο χρονόκουτο και το χρονοντούλαπο μου! (Αυτό για σένα Nemo και Helena που κάνατε πρώτες τη νύξη περί αναμνήσεων…). Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό ρε παιδιά… Είμαι μόλις δεκαοχτώ χρονών και έχω αρχίσει και νοσταλγώ τις εποχές του γυμνασίου; Μου ακούγεται πολύ κουλό! Εσείς δηλαδή τι αναπολείτε; Anyway, περιττό να σας πω ότι πήρα τηλέφωνο όλους τους «συντελεστές παραγωγής» της κασέτας και τους την έβαλα να την ακούσουν! Εάν με συγκινούν μια φορά αυτά τα πειστήρια ότι υπήρξα και μικρός (όχι ότι τώρα δεν είμαι) φανταστείτε τι συγκίνηση θα μου φέρνουν σε καμία δεκαριά χρόνια! Άλλες εποχές άλλες έγνοιες, όλα διαφορετικά… Σταματώ γιατί σας κούρασα. Μπορεί όλα να έχουν εξελιχθεί (και τώρα πλέον να έχω και videos με τις τρέλες της παρέας) αλλά αυτό είναι το πιο ανεκτίμητο τρόπαιο που έχω κρατήσει από εκείνη την εποχή… Ελπίζω μόνο να είστε κι εσείς τόσο τυχεροί και να έχετε κρατήσει παρόμοια «κειμήλια»…


Ενδεικτικά σας γράφω και μερικά τραγούδια που περιέχει η κασέτα…

Too much your heaven –Eifel 65
Words –FR David
Blue da be die da be da- Eifel 65
Τα καράβια μου καίω- Νίκος Πορτοκάλογλου
Να με προσέχεις- Νίκος Πορτοκάλογλου
Υποφέρω –Δέσποινα Βανδή! (Τότε ήταν super hit!)
Και αρκετά άλλα! (Για να μην μιλήσω για τις απερίγραπτες ερμηνείες των «Συντελεστών παραγωγής στα παραπάνω τραγούδια!)

14 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Ωραια μουσικουλα!!

Ηλια μου γελασα πολυ με το "κοκκινοπουλος" που με εχεις περασμενη!
αχχααχαχχαχαχαχαχα!!!

:))

Ηλιας....Just me! είπε...

Μερικές φορές έχω μερικές πολύ καλές εμπνεύσεις! Χαίρομαι μόνο που σου άρεσε! Πολλά φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ τι ωραία τραγούδια , τα ειχαμε ξεχάσει....επίσης γιατι άλλαξες και πάλι template?

Ηλιας....Just me! είπε...

Τρελοφαντασμένη μου άλλαξα template επειδή το XML δεν μου επέτρεπε αλλαγές στο σκηνικό και εγώ ήθελα πολύ περισσότερα από μια λιονταρίνα! Τώρα μου αρέσει πολύ περισσότερο... Έκανα και στο illusions αλλαγές, μπες να δεις έχω και το τελευταίο του post! (όσον αφορά στο θέμα αυτό)

Τα τραγουδάκια είναι άλλο πράγμα, έχει κι άλλα όπως το αγάπη υπερβολική της Αννούλας αλλά δεν το έγραψα, το έκρυψα το πρόσωπό μου! Σας κάνω μια κόπια εάν θέλετε! :D

Αρί-μαρί είπε...

Αναμνήσεις ε?
Χμ...
Εγω δεν έχω κασσέτες με την τσιρίδα μου απο τότε(δεν καπνιζα ακόμα βλέπεις), με πιάνει όμως η ίδια νοσταλγία με σένα όταν ξεφυλλίζω ένα λεύκωμα που έχω απο τη Β΄Γυμνασίου!
Ξεραίνομαι φυσικά στα γέλια με όλα αυτα που γραφονται εκει μέσα, αλλά η νοσταλγία=θλίψη...ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ=ΘΛΙΨΗ!
Φιλιά Ηλία!

Ανώνυμος είπε...

Πωπώωωω, ημέρες που ξεθάψαμε όλοι αναμνήσεις,ε; Δεν ένιωσες κι εσύ τόσο υπέροχα θλιμένος; -Τι είπα πάλι; χαχαχαχαχα- Απλά νομίζω ότι όταν θυμόμαστε αυτές τις στιγμές νιώθουμε και χαρά αλλά και μια δόση μελαγχολίας για τις στιγμές που πέρασαν!
Μάκια Ηλία μου!

Ηλιας....Just me! είπε...

Νοσταλγία=Θλίψη ε;....
Μάλλον έχεις δίκιο, εν μέρει, θλίψη γιατί πέρασαν και δεν μπορείς να τα φέρεις πίσω αλλά ένα χαμόγελο στα χείλη και ένα γέλιο όταν τα διαβαζεις ακούς βλέπεις! Όλες οι αισθήσεις σου ενεργοποιούνται και περισσότερο απ όλα η μνήμη που σε ταξιδεύει (μαζι με τις υπόλοιπες αισθήσεις) στο τότε και τα ξαναζείς για μια ακόμα φορά...

Ηλιας....Just me! είπε...

Nemo@

Ναι επηρεάστηκα από εσάς, αλλά αυτό έγινε τόσο αναπάντεχα! Δεν έψαχνα γι αυτό και τσουπ βρέθηκε μπροστά μου! Όμορφες ή όχι μας προκαλούν θλίψη ή χαρά ή και τα δύο μαζί αναμνήσεις και πράγματα που μας τις επαναφέρουν πρέπει να υπάρχουν!

ΠΡΙΣΜΑ είπε...

Αχ και να μην το παθαίναμε αυτό.... Νοσταλγίες και ανυμνήσεις από παλιά! Βλέποντας τον χρόνο να μην περιμένει, μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς;; Απλά θυμόμαστε και πάμε γι' άλλα!!

Ηλιας....Just me! είπε...

κάποιος κάπου κάποτε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! θυμομαστε, νοσταλγούμε και πάμε γι άλλα!...

marilia είπε...

Χθες μιλούσα με μια νηπιαγωγό, εδώ πάνω, λίγο μεγαλύτερη από μένα. Μου έλεγε ότι αν κλείσει τα μάτια της, η ζωής της περνά σαν ταινία από μπροστά της. Μέχρι τα χρόνια του σχολείου, όλα κυλούν αργάαααααα, μετά... αέρας που φυσά και χάνεται. Συμφωνώ μαζί της. Λες και οι δικές μου αναμνήσεις αρχίζουν από τη χρονιά των Πανελλαδικών και τρέχουν. Πότε περνούν τα χρόνια, καλέ; Να κλάψω; Έλα, λίγο, να κλάψω; Ουάααααααααα!

Ηλιας....Just me! είπε...

Εγώ μαριλία μου είμαι ακόμα στο αργα......... Λες μετά να αρχίσω να κλαίω? :D

marilia είπε...

Ρε... μπόμπιρα, κάτσε να μεγαλώσεις και θα δεις ότι έχω δίκιο. Όχι ότι θα κλαις, αλίμονο! Εγώ αρχίζω να κλαίω όταν καμιά φορά κάνω το... τραγικό λάθος να πάρω αγκαλιά κάνα μωράκι κι αρχίζουν οι άλλοι: "Σου πάειειειειει!!! Άντε βρε, και στα δικά σου και ΣΥΝΤΟΜΑ!!!" Και μετά παίρνουν θάρρος κι οι γονείς -τους οποίους είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να τους μεγαλώνεις τη σημερινή εποχή- και με πρήζουν, ποικιλοτρόπως... Πίκραααααα! Αχ, θα ξανακλάψω. Αλλά ας κρατηθώ για να μη σε τρομοκρατώ! χιχιχιχιιχιχιχιχιχι! :)

Κοίτα να καλοπερνάς βρε! Άντε!

Ηλιας....Just me! είπε...

Ο ιός της Παντρειάς! Πιάνει συνήθως μετά τα 25 και χτυπάει από πολύ βαριά εώς ελαφριά! Συνήθως είναι και πανδημία! Θα ασχολήθω με το εν λόγω θέμα όταν μου δοθεί αρκετός χρόνος! Και μην στεναχωριέσαι, κλάψε, κλάψε να ξεσπάσεις! Φιλάκια!