Δευτέρα 23 Ιουλίου 2007

Βαρέθηκα.....






Βαρέθηκα. Πολλά και διάφορα απλά καθημερινά πράγματα που έχουν αξία για όλους τους υπόλοιπους και που εμένα με φέρνουν συνεχώς σε αδιέξοδα. Βαρέθηκα να γνωρίζω συνεχώς καινούριους ανθρώπους και εν τέλει να αισθάνομαι τόσο μόνος μέσα σε έναν κόσμο που είναι τόσο ξένος για εμένα. Βαρέθηκα τη σιωπή. Βαρέθηκα τη σιωπή που δεν έχει να μου δώσει τίποτα. Βαρέθηκα να πληγώνω τον εαυτό μου και στο τέλος να ξεσπάω σε όλους τους άλλους. Βαρέθηκα να σιωπώ. Το παραλλήρημα, τους γρίφους, τα αδιέξοδα τις ερωτήσεις που δεν πρόκειται ποτέ να λάβω απαντήσεις, τη μέρα τη νύχτα τα αστέρια, τα παραμύθια....




Θέλω....να δω την αλήθεια, να γνωρίσω τον κόσμο να κάνω παρέες που αξίζουν την προσοχή και την αγάπη μου, να σταματήσω να πηγαινοέρχομαι στις ατελείωτες αναζητήσεις του μυαλού μου. Θέλω μια μέρα να σηκώθώ και να μην με προβληματίσει τίποτα. Θέλω για μια μέρα να είμαι κανονικός. Ένας άψογος άνθρωπος μέσα στα ατελείωτα ψεγάδια του. Μέσα στη θλίψη και τα πάθη του. Και πάνω απ όλα μέσα σε ανθρώπους που με αγαπούν γι αυτό που είμαι και όχι γι αυτό που ονειρεύονται να δουν μέσα από εμένα. Έναν φίλο, έναν αδερφό μια αγκαλιά, μια συμπόνια. Και το φως να φανερώσει όλα τα faults που το φεγγάρι κρύβει τόσο καλά στο παραπλανητικό του φως. Μα πάνω απ' όλα ήθελα εσένα. Δεν ζήτησα πολλά, μα μου στερείς ακόμα και τα λίγα. Είναι αδικό......



Ο άνθρωπος δεν είναι φτιαγμένος για τα εύκολα. Είναι στη φύση του να αναζητά τον πόνο την θλίψη και τη δυστυχία. Να μην μπορεί να ξεφύγει από αυτά και ακόμα και αν μπορεί. Να
είναι μια ζωή με την λεμιτόμο πάνω από το κεφάλι του. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΡΕ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ!


I wish i could change the world!
I wish i could do whatever i want....
I wish.... everything was different....

If ONLY!!!!!!!!! But nope, i am too tired for all of these!



All i ever wanted....... ohh...whatever.....
...Silence won again....

11 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Θέλω μια μέρα να σηκώθώ και να μην με προβληματίσει τίποτα. - Όταν είσαι άνθρωπος εν φύση αναζητήτής είναι λίγο δύσκολο :)

Unknown είπε...

Kai ego xriazomai kapion pou na me vgalei apo tin kathimerinotita... Someone to wake up next to, someone to look forward to seeing during the day, someone to make my days a whole lot more interesting.

Alas, words are very unecessary, and I still enjoy the silence.

Ηλιας....Just me! είπε...

Lockheart@

Λες έ; Μακάρι να ήταν εύκολο....Τουλάχιστον για μια μέρα... Η λήθη να ήταν πιο δυνατή από τον πόνο....


Lesman@

I need words... i can't stand silence any more... But still it won again...

SorroWords είπε...

nomizw pws oloi xreiazomaste mia dieksodo sthn lithi.... na ksexasoume oti mas kanei na ginomaste skata.... kouragio se olous mas...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Απ' ότι βλέπεις Ηλία μου, πίσω από μια Σνουπίτσα ακολουθεί πάντα ένας Άσκαρ!

και τώρα λίγο επί της ουσίας: πολλά πράγματα "παιδεύεις" στο μυαλό σου και δεν θα σου βγει σε καλό φίλε....

Άγνωστη είπε...

Den eisai monos, fantazomai exoume taytistei oloi me osa grafeis.. kouragio, eisai neos akoma na exeis tosa problimata. H zwi einai wraia, zise ti kathe stigmi :)

Ανώνυμος είπε...

Η ζωή είναι σκύλα για μένα! Κάνει ότι μπορεί για να μου κάνει χαλάστρα αλλά είναι απίστευτα γοητευτική!
Όπως και οι υπόλοιποι νιώθω ακριβώς τι θες να πεις (και αυτό οφείλεται, εκτός των άλλων, στην ικανότητά σου στη γραφή :)). Τι να πω... μην το βάζεις κάτω...

Ηλιας....Just me! είπε...

Vampy@

Κουράγιο! Δεν μας έχει μείνει τίποτα άλλο πλέον. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα αλλάξουν μια μια μέρα και ακόμα πιο σίγουρος ότι αυτή η μέρα δεν θα αργήσει.....

Μαριλού @

Κούκλα μου τελικά μερικές φορές μια εικόνα=1000 λέξεις! Αλλά μην μου στεναχωριέσαι! Εγώ έτσι είμαι! Περίεργος τύπος! Τώρα που γράφω είμαι μέσα στην τρελή χαρά! :D

Άσκαρ@

Πατέρα, επίζω να είναι μόνο με την σνουπίτσα αυτή η ακολουθία γιατί έχεις τόσες γυναίκες που θα πρέπει να είσαι με ένα laptop όλη την ημέρα στα χέρια! :D Τώρα λίγο επι της ουσίας: Υποθέτω πως έχεις δίκιο. Αλλά ο νους σου μην πηγαίνει στο κακό, έτσι?

Ηλιας....Just me! είπε...

άγνωστη@

Η ζωή είναι υπέροχη! Και προσπαθώ να την ζω κάθε στιγμή... Γι αυτό στεναχωριέμαι όταν μπαίνουν αυτά τα "εμπόδια" μπροστά! Αλλά έτσι, με αυτά τα εμπόδια είναι που την εκτιμάμε και την ποθούμε ακόμα περισσότερο!

darkenlight@

Καλώς όρισες στο blogoκωνάκι μου κι εσύ... Σκύλα ε; Καλό! Μια γοητευτική σκυλα... Και φυσικά και δεν το βάζουμε κάτω! Ποτέ!

P.S. Έχεις blog wordpress ή οτιδήποτε άλλο?

Ανώνυμος είπε...

"Ο άνθρωπος δεν είναι φτιαγμένος για τα εύκολα. Είναι στη φύση του να αναζητά τον πόνο την θλίψη και τη δυστυχία".

Αυτη η φραση ειναι τρομερα ωριμη.Απο τις πιο ωριμες φρασεις που εχω διαβασει ποτε μου.Νομιζω σηκωνει πολλη συζητηση και προβληματισμο.

Ηλια, σε διαβαζω και ειναι σα να βλεπω εμενα..Νομιζα πως ειχα ξεφυγει απο αυτο το σταδιο απο τα 18, αλλα τελικα αισθανομαι τα ιδια πραγματα και τωρα.

Ηλιας....Just me! είπε...

Δεν ξέρω εάν είναι από τις πιο ώριμες σκέψεις μου, πάντως όταν γράφτηκε βγήκε πραγματικά από μέσα μου.... Αν και νομίζω πως είμαι λίγο σκληρός χωρίς να παίρνω πίσω αυτό που έγραψα... Αλήθεια, γιατί σταμάτησες τα comments στο blog σου;