Τρίτη 17 Ιουλίου 2007

Πάρε με στο όνειρο.....

Το παρακάτω είναι ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια. Μέσα στους στίχους του κρύβει διάφορες πτυχές... Μυστηριακό και συνάμα τόσο μελωδικό.... Καλή ακρόαση... Παρακάτω παραθέτω τους στίχους της Τσαλιγοπούλου που δίνει ρέστα πραγματικά....



Πάρε με στο όνειρο μαζί σου
Άλλο πρωί να μην με βρει
Στον άδειο κόσμο τον επάνω,
σ' αυτήν την άδικη ζωή.
Πάρε με στο όνειρο μαζί σου
Κοντά σου να ξενιτευτώ,
Πόσο να αντέξω παραπάνω
Της μοναξιάς τον πυρετό......


Δωσ' μου του ονείρου σου τα μάτια
να ταξιδέψω εκεί που πας
στα μυστικά σου μονοπάτια
που χρόνια μόνος περπατάς.
Δωσ' μου του ονείρου σου τα μάτια
Θέλω να ξέρω αν μ' αγαπάς
ή μήπως μου κρατάς γινάτια
όταν σε κάνω να πονάς......


Αφιερωμένο σε όλους όσους το άκουσαν και τους άρεσε! :D

4 σχόλια:

relative_stranger είπε...

Μυστηριακό! όπως το είπες... Και από μια τόσο όμορφη και καθαρή φωνή

iLiAs είπε...

...όνειρο ζω και μη με
ξυπνάτε τώρα! :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ο κεντρικός άξονας του τραγουδιού είναι η μοναξιά... δηλαδή μια έννοια που δεν θα πρέπει να υπάρχει στο λεξιλόγιό σου φίλε μου!

Εμένα μου άρεσε, αλλά αν το άκουγα στα δεκαοχτό μου θα μου φαίνονταν ... κινέζικο!

Πάντως σου εύχομαι από τώρα χρόνια πολλά! Την Παρασκευή είναι του προφήτη Ηλία του Θεσβίτου...
Πάντα με υγεία, χαρά και ... καλή παρέα!

Ηλιας....Just me! είπε...

Άσκαρ δε νομίζω ότι είναι θέμα μοναξιάς... Αλλά θα το ψάξω κι όλας! :D Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τη γιορτή, είσαι ο πρώτος φυσικά που μου εύχεται! Βλέπω έμαθες και το καλαντάρι με το εορτολόγιο! :D